گرت بیل
ستاره ولزی رئال مادرید به خاطر خودخواهی، بار دیگر از سوی هواداران قوهای سپید با انتقاد رو به رو شد.
رئال مادرید شب گذشته (شنبه) موفق شد در خانه خودی با نتیجه چهار بر یک مقابل رئال سوسیداد به برتری برسد. زمانی که بازی دو بر یک به سود رئال در حال انجام بود، "گرت بیل" صاحب توپ شد و در حالی که "خامس رودریگس" در موقعیت مناسب تری برای گلزنی قرار داشت به وی پاس نداد و خودش توپ را به سمت دروازه حریف شوت کرد اما حرکتش گلی در پی نداشت. بیل در رویارویی رئال با والنسیا و اسپانیول نیز به "کریستیانو رونالدو" صاحب موقعیت بهتری بود پاس نداد تا توپ هایش را خراب کند. رونالدو بر سر او فریاد کشید و هواداران رئال مادرید نیز ستاره ولزی تیمشان را هو کردند.

دقیقه 40 جدال رئال مادرید و سوسیداد بود که تیم میزبان با ضدحمله ای به سمت دروازه سوسیداد حرکت کرد. "کریم بنزما" با استفاده از به هم ریختگی دفاع سوسیداد خود را به نزدیکی های دروازه حریف رساند و خودش را در موقعیت گلزنی قرار داد. او به جای آن که شوت کند، تصمیم گرفت توپ را به رودریگس که در موقعیت بهتری در کنار محوطه جریمه قرار داشت بسپارد تا او بتواند دروازه خالی را باز کند. آنجا بود که گرت بیل توپ ارسالی برای رودریگس را ربود تا خودش توپ را به سمت دروازه شوت کند که این شوت نیز راهی به دروازه نبرد. آن هنگام بود که رودریگس با غضب به هم تیمی اش نگاه کرد و از شکل ایستادن وی معلوم بود می خواهد به بیل بفهماند بنزما توپ را برای او ارسال کرده بود.

هواداران رئال مادرید پس از این اتفاق، درست همانند کاری که در دیدار با اسپانیول انجام دادند، گرت بیل را هو کردند. البته بیل این کار خود را با ارسال پاس گل برای کریم بنزما جبران کرد تا بازی سه بر یک شود.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
پیروزی رئال مادرید مقابل سوسیداد
سردار آزمون در بوتیک خواهرش + عکس
لابی فردوسی پور و کی روش + تصاویر
پیکه برای دومین بار پدر شد
بازی کردن فرهاد مجیدی با پسرش + عکس