میلان
میلان در آخرین بازی هفته بیست و یکم سری A توانست با نتیجه سه بر یک برابر پارمای قعرنشین به پیروزی برسد و به رده هشتم جدول رده بندی صعود کند.
هفته بیست و یکم سری A با انجام یک دیدار به پایان رسید که در آن میلان بحران زده توانست با نتیجه سه بر یک برابر پارما به پیروزی رسد و تا "فیلیپو اینزاگی" سرمربی این تیم نفس راحتی بکشد.

در این دیدار که در سن سیرو برگزار شد "جرمی منز" در دقیقه 17 از روی نقطه پنالتی گل نخست میلان را به ثمر رساند. "آنتونیو نوچرینو" در دقیقه 24 گل تساوی را برای پارما به ثمر رساند تا نیمه نخست با همین نتیجه به پایان برسد. با شروع نیمه دوم باز هم این تیم میلان بود که شروع بهتری داشت و توانست در دقیقه 57 این بار هم توسط "منز" به گل برسد تا حاضران در سن سیرو به پیروزی تیمشان در این دیدار امیداور شوند.

در دقیقه 73 "زاکاردو" گل سوم را برای میلان به ثمر رساند تا اینزاگی نفس راحتی بکشد. رسانه های ایتالیایی قبل از این دیدار نوشته بودند که چنانچه میلان در این دیدار هم نتواند نتیجه بگیرد به احتمال زیاد اینزاگی از کار برکنار خواهد شد اما این مربی جوان شانس آورد و تیمش در این دیدار پیروز شد.

میلان با این پیروزی 29 امتیازی شد و به رده هشتم جدول رده بندی صعود کرد. این در حالی است که پارما با 10 امتیاز به قعرنشینی خود در جدول رده بندی ادامه می دهد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
اینتر بازهم باخت
تصاویر نامزد جدید رونالدو
اختتامیه جام ملت‌های آسیا + تصاویر
پیروزی یاران علی کریمی مقابل رسانه ورزش
عکس سلفی علی دایی و سامی الجابر