پیروزی بارسلونا
بارسلونا که در هفته بیست و یکم لیگا در نوکمپ از ویارئال پذیرایی می کرد توانست با نتیجه سه بر دو برابر این تیم به پیروزی برسد و سه امتیاز حساس را به دست آورد.
در ادامه هفته بیست و یکم لیگا دو دیدار برگزار شد که در حساس ترین بازی بارسلونا به سختی توانست برابر ویارئال به پیروزی دست یابد.

در این دیدار که در نوکمپ برگزار شد آبی-اناری ها دو بار عقب افتادند اما در نهایت توانستند بازی را با نتیجه سه بر دو به سود خود به پایان برسانند و سه امتیاز حساس این دیدار را به دست آوردند.

در این دیدار این بازیکنان ویارئال بودند که ابتدا به گل رسیدند. "دنیس چریشف" در دقیقه 30 گل نخست بازی را به ثمر رساند تا تیم مهمان پیش بیافتد و با روحیه خوبی به کار خود ادامه دهد. بارسلونا بعد از دریافت این گل سراپا حمله شد. در حالی که همه در انتظار شنیدن سوت پایان بازی در نیمه نخست بودند، آبی -اناری ها گل تساوی را به ثمر رساندند. پاس زیبای "لیونل مسی" به "رافینیا" رسید اما ضربه او را دروازه بان ویارئال مهار کرد. توپ در برگشت به "نیمار" رسید و این ستاره برزیلی توانست گل تساوی را به ثمر رساند تا نیمه نخست با همین نتیجه به پایان برسد.

با شروع نیمه دوم باز این بازیکنان ویارئال بودند که توانستند زودتر به گل برسند. "لوسیانو ویتو" در دقیقه 51 بار دیگر دروازه آبی-اناری ها را باز کرد تا برای دومین بار در این دیدار تیم مهمان پیش بیافتد اما این برتری زیاد دوام نیاورد و تنها دو دقیقه بعد "رافینیا" گل تساوی را به ثمر رساند.

آبی-اناری ها که نمی خواستند امتیازات این بازی خانگی را از دست دهند، به حملات خود ادامه دادند. تنها دو دقیقه بعد نوبت به خود "مسی" رسید. این ستاره آرژانتینی در دقیقه 55 روی پاس "سوآرس" دروازه ویارئال را باز کرد تا سه امتیاز این دیدار هم به اندوخته آبی-اناری ها اضافه شود.

بارسلونا با این پیروزی 50 امتیازی شد و با یک امتیاز اختلاف نسبت به رئال مادرید و یک بازی بیشتر نسبت به این تیم در جایگاه دوم جدول رده بندی قرار گرفت. در دیگر دیدار برگزار شده هم سویا که در خانه خود از اسپانیول پذیرایی می کرد توانست با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی رسد تا با 42 امتیاز موقتا در رده چهارم جدول رده بندی قرار گیرد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
پیروزی اتلتیکومادرید در زمین ایبار
تصاویر نامزد جدید رونالدو
اختتامیه جام ملت‌های آسیا + تصاویر
پیروزی یاران علی کریمی مقابل رسانه ورزش
عکس سلفی علی دایی و سامی الجابر