رم با توقف برابر هلاس ورونا از کورس قهرمانی در لیگ ایتالیا باز ماند.

هفته بیست و چهارم لیگ ایتالیا با برگزاری 4 دیدار ادامه یافت که در یکی از دیدار های حساس رم و هلاس ورونا برابر هم به میدان رفتند که این دیدار نیز برنده ای نداشت و با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا پایتخت نشینان همچنان روند تساوی های خود را ادامه دهند. "فرانچسکو توتی" تک گل این دیدار را به ثمر رساند ولی گل به خودی مدافع رم باعث شد آب سردی بر پیکره این تیم ریخته شود. با این نتیجه رم این فصل نیز شانسش برای قهرمانی کاهش پیدا کرده است. این تیم در حال حاضر 9 امتیاز با یوونتوس صدرنشین فاصله دارد.

تساوی های پی در پی رم در بازی های اخیر خود باعث شده تا این تیم از کورس قهرمانی بازبماند. در دیگر دیدار میلان موفق شد با 2 گل چزنا را شکست دهد تا به روند برد بازگردد.  "جیاکومو بوناونتورا" و "جیانپائولو پاتزین"ی برای میلان گلزنی کردند. گل دوم میلان از روی نقطه پنالتی به دست آمد.

همچنین لاتزیو نیز موفق شد با نتیجه 2 بر یک پالرمو را شکست دهد. برای بیانکوچلستیها در این دیدار "استفانو مائوری" و "کاندروا" گلزنی کردند تا 3 امتیاز این دیدار به حساب لاتزیو ریخته شود. دیدار اودینزه و پارما نیز به دلیل شرایط جوی و بارش سنگین برف لغو شد. امپولی با 3 گل کیه وو را از پیش روی برداشت.

در جدول رده بندی یوونتوس با 57 امتیاز در صدر قرار دارد و رم با 48 امتیاز در رده دوم قرار دارد و ناپولی با 42 امتیاز در تعقیب این تیم به سر می برد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir