سرمربی چلسی به خاطر اتفاق های اخیر به اتحادیه فوتبال انگلیس طعنه زد.

در رویارویی چلسی با برنلی که هفته گذشته برگزار شد، "اشلی بارنز" تکل بسیار خطرناکی روی پای "نمانیا ماتیچ"، بازیکن چلسی زد. در ادامه "ماتیچ" که از این تکل بسیار عصبانی شده بود، بارنز را هل داد تا داور او را از زمین مسابقه اخراج کند. تصاویر آهسته نشان دادند تکلی که "بارنز" روی پای "ماتیچ" زده بسیار خطرناک بوده و ممکن بود به دوران فوتبال این بازیکن پایان دهد.

"ژوزه مورینیو" پس از آن دیدار در نشست خبری این قبیل تکل ها را به مانند "جنایت" خواند. او اکنون هم اعلام کرد چنین تصمیم هایی که اتحادیه فوتبال انگلیس در محروم نکردن بازیکنانی مانند "بارنز" می گیرد، ممکن است به اعتبار فوتبال انگلیس لطمه بزند. او بر این باور است که بازیکنان و مربیان به جای سران اتحادیه فوتبال انگلیس باید به فکر حفظ فوتبال باشند.

"مورینیو" در این زمینه گفت: باید از فوتبال محافظت کنیم. مهم نیست چند میلیون نفر از تلویزیون فوتبال را تماشا می کنند. منظور من احساس مسئولیت در مورد احساس ما نسبت به فوتبال، احترام و اعتبار آن است. چیزهایی که مردم به آن اهمیت می دهند. فوتبال انگلیس اعتبار بالایی دارد و نباید آن را از دست بدهد. اگر بازیکنی مانند "ماتیچ" به خاطر کاری که در دفاع از خود انجام داد محروم شود و آن بازیکن به خاطر تکل خطرناکی که زده هیچ محرومیتی برایش در نظر گرفته نشود، شما اعتبارتان را از دست داده اید. اگر کسی صحنه های مربوط به آن خطا را دیده باشد، در کل دنیا فکر نمی کنم کسی پیدا شود که از این اتفاق تعجب نکند و به خودش نگوید چگونه چنین چیزی امکان دارد.

مورینیو در مورد برگزاری فینال جام اتحادیه فوتبال انگلیس مقابل تاتنهام که روز یکشنبه برگزار می شود هم اظهار داشت: با جنجال هایی که اخیرا به وجود آمده کنار می آییم. کار سختی برایمان نیست اما این که مشکل های زیادی برای شما درست کنند، بدون شک نمی توانید خیلی ساده با همه آنها دست و پنجه نرم کنید. ما تلاشمان را به کار می گیریم و امیدوار هستیم فینال خوبی داشته باشیم.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir