منچستریونایتد با درخشش وین رونی و اخراج منچستری های سابق موفق شد با 2 گل بر ساندرلند غلبه کند تا موقتا به رده سوم جدول رده بندی برسد.

هفته بیست و هفتم لیگ برتر انگلستان با برگزاری چند دیدار ادامه یافت که در یکی از این دیدارها منچستریونایتد برابر ساندرلند به میدان رفت. بازی دو تیم با تساوی بدون گل در جریان بود که اخراج دو منچستری سابق در ترکیب ساندرلند به نام های "جان اوشی" و "وس براون" باعث شد "وین رونی" دو بار برای تیمش گلزنی کند تا شکست شیاطین سرخ برابر سوانزی فراموش شود.

نیوکاسل در دیگر دیدار لیگ برتر با گل "سیسه" از سد آستون ویلا گذشت. در این دیدار "خوناس گوتیرز"، هافبک باشگاه نیوکاسل پس از هفده ماه مبارزه با بیماری سرطان، بر روی نیمکت کلاغ ها نشست. وی یکی از بازیکنان اصلی آرژانتین در جام جهانی 2010 بود.

دیدار وست برومویچ و ساوتهمپتون نیز با برتری یک بر صفر به پایان رسید. در این دیدار "یاسین براهینو" برای میزبان گلزنی کرد. استوک سیتی نیز موفق شد با یک گل از سد هال سیتی بگذرد و برنلی با همین نتیجه مغلوب سوآنزی شد.

دیدار چلسی و لسترسیتی نیز به دلیل دیدار فینال جام اتحادیه به تعویق افتاد. در جدول رده بندی چلسی بالاتر از منچسترسیتی و منچستریونایتد صدرنشین است.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir