تیم های دورتموند و لورکوزن به مرحله بعد جام حذفی آلمان صعود کردند.

دور یک هشتم جام حذفی آلمان با برگزاری 3 دیدار آغاز شد که در یکی از این دیدارها، تیم های لورکوزن و کایزرسلاترن در بای آرنا به مصاف هم رفتند که در پایان لورکوزن موفق شد با دو گل حریف خود را شکست دهد.

"هاکان اوغلو" هافبک گلزن این روزهای لورکوزن و "استفان کیسلینگ" برای تیم میزبان گلزنی کردند. البته این دیدار در پایان 90 دقیقه گلی در بر نداشت. در دقیقه 102 ضربه آزاد هوشمندانه "هاکان اوغلو" قفل دروازه "مولر" را شکست و لورکوزن یک بر صفر پیش افتاد. در ادامه و در دقیقه 113 "کیسلینگ" از اشتباه مدافع و دروازه بان حریف نهایت استفاده را برد و دروازه خالی کایزرسلاترن را باز کرد تا این دیدار با برتری 2 بر صفر لورکوزن به پایان برسد.

دورتموند نیز در شبی که "مارکو رویس" را به دلیل آسیب دیدگی از دست داد موفق شد با 2 گل دینامو درسدن را از پیش روی بردارد. هر دو گل این دیدار را "چیرو ایموبیله" وارد دروازه حریف کرد. مصدومیت "مارکو رویس" که به نظر جدی بود این برد را برای دورتموند تلخ کرد. دورتموند این هفته ها نتایج خوبی کسب می کند و توانسته روحیه خودش را برای بازی برگشت با یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا بالا ببرد. در دیگر دیدار فرایبورگ با نتیجه 2 بر یک کلن را شکست داد. سایر بازی های این مرحله چهارشنبه شب برگزار خواهد شد تا هشت تیم راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی آلمان مشخص شوند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir