پیروزی منچسترسیتی و آرسنال در هفته سی ام لیگ برتر انگلیس
دو تیم منچسترسیتی و آرسنال حریفانشان را در لیگ برتر شکست دادند.

هفته سی ام لیگ برتر انگلستان با برگزاری 6 دیدار آغاز شد که در یکی از دیدارهای برگزار شده منچسترسیتی موفق شد با نتیجه 3 بر صفر وست بورمویچ را شکست دهد. در این دیدار که با اشتباه عجیب داور در اخراج بازیکن وست بروم همراه بود، "ویلفرد بونی"، "فرناندینیو" و "داوید سیلوا" برای فیروزه ای پوشان گلزنی کردند تا سیتی فاصله اش را با چلسی موقتا کاهش دهد.

دو تیم در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که با توجه به شکست هفته گذشته منچسترسیتی، شرایط برای این تیم بسیار سخت شده بود و به شدت به پیروزی احتیاج داشت. در طرف مقابل نیز، شاگردان "تونی پولیس" برای متوقف کردن سیتی متحد شده بودند. در این دیدار که وست بروم از دقیقه 2، 10 نفره شد، سیتی کار دشواری نداشت ‏و در نهایت به یک پیروزی پرگل رسید. آنها با این سه امتیاز 61 امتیازی شدند تا به سه امتیازی چلسی ‏برسند؛ هرچند دو بازی بیشتر از آبی های لندن انجام داده اند.‏

در دیگر دیدار آرسنال با نتیجه 2 بر یک برابر نیوکاسل به برتری رسید. دو تیم در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که آرسنال با توجه به پیروزی منچسترسیتی و بازی لیورپول و منچستریونایتد به پیروزی احتیاج داشت. در طرف مقابل نیز نیوکاسل خواهان یک پیروزی خانگی بود تا بالاخره بتواند پس از چند هفته پیروز شود. "مسوت اوزیل" چند ساعت قبل از این دیدار، به علت بیماری نتوانست در بازی حاضر شود. در این بازی "الیویه ژیرو" موفق شد روی پاس "دنی ولبک"، با یک ضربه پای چپ خود، دورازه نیوکاسل را باز کند. چند دقیقه از گل اول نگذشته بود که "ژیرو" موفق شد بار دیگر روی از هم گسیختگی دفاع نیوکاسل دروازه این تیم را با ضربه سر باز کند و اختلاف را به دو گل برساند. در همان ابتدای نیمه دوم بود که روی حرکت "رمی کابیا"، "سیسوکو" موفق شد به راحتی یکی از گل های خورده را جبران کند و اختلاف را به حداقل برساند. در نهایت اما تمامی فشارهای کلاغ ها بی فایده بود و در نهایت بازی با برتری 2-1 شاگردان "ونگر" به پایان رسید تا آرسنالی ها به رکورد 6 پیروزی متوالی این فصل منچستریونایتد دست یابند.

هم اکنون به لطف شکست نیوکاسل، اختلاف یک امتیازی آرسنال با سیتی نیز حفظ شد و این تیم هم اکنون در جایگاه سوم قرار گرفت. تاتنهام نیز موفق شد با هت تریک "هری کین" لسترسیتی را با نتیجه 4 بر 3 شکست دهد تا شاگردان "پوچتینو" به 3 امتیاز مهم این دیدار برسند.

در ادامه لیگ برتر لیورپول در خانه برابر منچستریونایتد دیدار خواهد کرد و چلسی صدرنشین مهمان هال سیتی است.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir