پیروزی دورتموند در بوندسلیگا
تیم های بوروسیا دورتموند و اشتوتگارت موفق شدند در بوندسلیگا حریفانشان را شکست دهند.

بروسیا دورتموند با وجود اینکه در دیداری خارج از خانه موفق شد مقابل هانوفر به پیروزی 3-2 دست پیدا کند، اما همچنان در رتبه دهم جدول جای دارد. شاگردان "یورگن کلوپ" در حالی میهمان هانوفر بودند که در دو بازی اخیر خود در بوندس لیگا به نتیجه ای بهتر از تساوی دست پیدا نکرده بودند و پس از حذف از لیگ قهرمانان اروپا، به دنبال جبران مافات بودند. در طرف مقابل نیز هانوفر در جدول جایگاه چندان خوبی را در اختیار ندارد.

شاگردان "یورگن کلوپ" در این دیدار خارج از خانه به خوبی از 10 نفره شدن ‏حریف استفاده کرده و با کسب 3 امتیاز حساس، امیدهای شان برای کسب سهمیه اروپایی را حفظ کردند.‏ این تیم ابتدا در دقیقه 10 توسط "اوبامیانگ" به گل رسید. پاس عالی "رویس"، "اوبامیانگ" را در موقعیت تک به ‏تک قرار داد و او هم با یک ضربه دقیق، دروازه میزبان را باز کرد.‏

بعد از این گل هانوفر کنترل اوضاع را در دست گرفت و "استیندل" در دقیقه 31 کار را به تساوی کشید. ‏اشتباه "بلاژیکوفسکی" در میانه زمین، یک موقعیت خوب را نصیب هانوفر کرد و در نهایت "استیندل" روی ‏پاس "بتینکورت" کار را به تساوی کشید.‏ پس از این گل نیز، بازی آرام تر دنبال شد تا اینکه در نهایت دیدار دو تیم در نیمه اول با تساوی 1-1 به پایان برسد. اما تکل بی مورد ‏"بتینکورت"، باعث شد تا او تنها 6 دقیقه بعد از دریافت کارت زرد اول، بار دیگر اخطار بگیرد و هانوفر در ‏دقیقه 55 با یک بازیکن کمتر بازی را دنبال کند.

در ادامه "شینجی کاگاوا"، بازیکن ژاپنی دورتموند موفق شد روی پاس "مارکو رویس" دورتموند را یک بار دیگر پیش بیاندازد. چهار دقیقه بعد، روی حرکت بعدی دورتموندی ها، این بار "کاگاوا" گل سازی کرد تا "اوبامیانگ" بار دیگر بتواند دروازه هانوفر را باز کند تا اختلاف دو برابر شود. پس از این گل دورتموندی ها، حملات هانوفر 10 نفره افزایش یافت تا آن ها نیز بالاخره موفق شدند در دقایق پایانی، بار دیگر توسط "لارس استیندل" به گل برسند.

در دیگر دیدار مهم بوندسلیگا اشتوتگارت موفق شد در خانه با نتیجه 3 بر یک فرانکفورت را شکست دهد و دیدار کلن و وردربرمن با تساوی یک بر یک به پایان رسید.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir