برتری بارسلونا در ال‌کلاسیکو
بارسلونا موفق شد ال کلاسیکوی برگشت را با برتری 2 بر یک به سود خود به پایان برساند.

دو تیم بارسلونا و رئال مادرید در ال کلاسیکوی دور برگشت لیگای اسپانیا که اولین ال کلاسیکوی سال 2015 بود در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم رفتند. در این دیدار بازی با مالکیت توپ بارسایی ها آغاز شد ولی جدی ترین موقعیت را "کریستیانو رونالدو" از دست داد که ضربه اش به دیرک دروازه اصابت کرد.

در ادامه بارسلونا توانست به گل برسد. "جرمی متئو" مدافع فرانسوی که این فصل به تیم بارسلونا پیوسته است در دقیقه 19 گلزنی کرد و تیمش را پیش انداخت. پس از این گل رئالی ها به خودشان آمدند و در دقیقه 31 همکاری "بنزما" و "رونالدو" باعث شد تا مهاجم پرتغالی در این دیدار هم گلزنی کند و سی و یکمین گل فصلش را به ثمر برساند.

قبل از این گل "نیمار" در یک قدمی دروازه یک موقعیت صد در صد جدی را از دست داد و همان توپ در برگشت وارد دروازه بارسا شد. رئالی ها در دقایق پایانی نیمه نخست به گل رسیدند که داور گل "گرت بیل" را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد تا نیمه نخست با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

در نیمه دوم بارسا مزد بازی خوب خود را گرفت و موفق شد در دقیقه 56 با ضربه زیبای "لوئیس سوآرس" به گل دوم برسد تا بارسایی ها شکست در بازی رفت را تلافی کرده باشد.

بازی دو تیم در ادامه کمی افت کرد و البته تیم ها هر کدام فرصت هایی برای گلزنی داشتند که کیفیت فرصت های بارسا بهتر بود و در نهایت این دیدار با برتری 2 بر یک بارسا به پایان رسید.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir