اطمینان سلتیک از جذب جهانبخش
رئیس باشگاه سلتیک گلاسکو اطمینان دارد که علیرضا جهانبخش را در زمان نقل و انتقالات تابستانی به خدمت خواهد گرفت.

علیرضا جهانبخش که این فصل در لیگ دسته دو هلند درخشش خیره‌کننده‌ای داشت و به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شد در آستانه جدایی از نایمخن قرار دارد. باشگاه سلتیک گلاسکو یکی از تیم‌هایی است که برای جذب این بازیکن وارد عمل شده و مذاکرات خوبی با باشگاه نایمخن داشته است.

"یان بانکر"، رئیس باشگاه سلتیک درباره جدب جهانبخش گفت:‌ مذاکرات خوبی با نایمخن داشتیم و همه چیز به خوبی پیش رفته است. می‌خواهیم با 2 میلیون یورو جهانبخش را جذب کنیم. تنها مسائل کوچکی باقی مانده است که امیدوارم به زودی آنها را حل کنیم. می‌دانیم چند تیم دیگر نیز خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن ایرانی هستند. جهانبخش را مدتهاست که می‌شناسیم و هدف نخست ما در نقل و انتقالات تابستانی است.

روزنامه تلگراف هلند نیز خبر داد با توجه به نزدیکی پایان فصل لیگ هلند، دو تیم سلتیک اسکاتلند و نوریچ انگلیس خواهان به خدمت گرفتن مهاجم ایرانی نایمخن هستند. قرارداد جهانبخش با نایمخن تا سال 2016 اعتبار دارد و این بازیکن فعلا اعلام کرده برنامه‌اش ماندن در لیگ هلند است.

پیش از این رسانه‌های هلندی از علاقه استاندارد لیژ بلژیک و خرونینخن هلند به مهاجم تیم ملی ایران خبر داده بودند. علیرضا جهانبخش در صورت پیوستن به سلتیک اسکاتلند به اولین بازیکن ایرانی تبدیل خواهد شد که در لیگ این کشور بازی می‌کند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir