چلسی به قهرمانی نزدیک شد
چلسی با گل دقایق پایانی خود موفق شد همشهری‌اش کوئینزپارک رنجرز را شکست دهد و گامی بلند را برای قهرمانی بردارد.

هفته سی و دوم لیگ برتر انگلیس با برگزاری یک دیدار ادامه یافت که در آن دو تیم لندنی کوئینزپارک رنجرز و چلسی به مصاف هم رفتند. آن هم در شرایطی که کوئینز پارک در رده نوزدهم قرار داشت و برای بقا می‌جنگید و چلسی صدرنشین نیز برای نزدیک شدن به کسب قهرمانی به سه امتیاز این دیدار نیاز داشت.

چلسی که "دیگو کاستا" را به دلیل مصدومیت در این دیدار به همراه نداشت، "لویک رمی" را نیز در دقایق پیش از شروع مسابقه از دست داد تا با "دروگبای" 36 ساله در میدان حاضر شود. پس از نیمه اول که کم افت و خیز دنبال شد، آبی‌پوشان لندنی ابتکار عمل را در نیمه دوم در دست گرفتند و چند موقعیت گلزنی روی دروازه حریف ایجاد کردند که جدی‌ترین آن را "ویلیان" و "ادن هازارد" از دست دادند تا اینکه اشتباه دروازه‌بان کوئینز پارک رنجرز در دقیقه 88 باعث شد "هازارد" صاحب توپ شود و پس از همکاری با "سسک فابرگاس" اسپانیایی دروازه کوئینزپارک را باز کند تا این دیدار با برتری یک بر صفر چلسی به ثمر برسد.

چلسی با کسب سه امتیاز این دیدار 73 امتیازی شد و با یک بازی کمتر نسبت به آرسنال و 6 امتیاز بیشتر در صدر جدول قرار گرفت. چلسی هفته آینده در خانه پذیرای منچستریونایتد است.

در صورتی که آرسنال هفته بعد شکست بخورد و چلسی، منچستریونایتد را از پیش‌رو بردارد، آن وقت چلسی تنها به یک امتیاز از 4 بازی بعدی خود برای مسجل کردن قهرمانی نیاز خواهد داشت.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir