بازگشت رم به روند تساوی
لاتزیو با برتری برابر امپولی در رده دوم لیگ ایتالیا قرار گرفت. رم بار دیگر به روند تساوی برگشت.

هفته سی ام لیگ ایتالیا با برگزاری چند دیدار ادامه یافت که در یکی از دیدارهای برگزار شده لاتزیو موفق شد در خانه با برتری 4 بر صفر برابر امپولی به برتری برسد تا اختلافش را با یوونتوس صدرنشین به 12 امتیاز کاهش دهد. میزبان بازی را طوفانی شروع کرده و در دقیقه 4 به گل رسید. "استفانو مائوری" با ضربه سر ارسال "کاواندا" را به گل تبدیل کرد.

دقیقه 31 باز هم ارسال خوب دیگری از سوی "کاواندا" با ضربه سر "کلوزه" به گل تبدیل شد تا لاتزیو خیالش بابت برد راحت شود. در حالی که به نظر می رسید نیمه اول با همین نتیجه پایان یابد، در دقیقه 44 ارسال کرنر "لوکاس بیگلیا" را "کاندروا" با شوتی از بیرون محوطه جریمه به گل سوم تیمش تبدیل کرد تا بازی خوب خود را در این دیدار تکمیل کند.

در نیمه دوم نیز لاتزیو یک گل دیگر به ثمر رساند. "فیلیپه اندرسون" موفق شد با شوتی از روی ریباند گل چهارم تیمش را نیز به ثمر برساند. با اخراج "دیگو نوارتی" امپولی ادامه بازی را 10 نفره ادامه داد و این دیدار با برتری پرگل لاتزیو به پایان رسید.

در حالی که به نظر می رسید جالوروسی بتواند به روند پیروزی های خود ادامه دهد، در این امر ناکام ماند تا هواداران رم بازهم شاهد تساوی تیمشان باشند و رتبه دوم را هم از دست رفته ببینند. خطای "مورتی" بر روی "ده روسی" باعث شد که داور یک ضربه پنالتی به سود رم بگیرد. "الساندرو فلورنتزی" جوان این توپ را به سمت چپ دروازه وارد کرد تا رم از حریف خود پیش بیفتد. در ادامه تورین به گل رسید. "مکسی لوپز" خیلی سریع بازی را به تساوی کشاند. وی پاس "ویوس" را به وسط دروازه "دی سانتیس" هدایت کرد.

شاگردان "بنیتز" در ناپل با پیروزی در برابر فیورنتینا، به روند چند هفته ناکامی پایان دادند. ناپولی در دیدار حساسی که می تواند در سهمیه بازی های اروپایی، نقش مهمی را ایقا کند، موفق شد فیورنتینا را در هم بکوبد تا نشان دهد که از افت چند هفته اخیر، کمی فاصله گرفته است. شاگردان "رافا بنیتز" که با ترکیب جدیدی پا به میدان مسابقه گذاشته بودند، نود دقیقه بر روی دروازه فیورنتینا حمله کردند که سه گل حاصل کار بود. پاس "گونزالو هیگواین"، "مرتنز" را در موقعیت خوبی قرار داد تا دروازه فیورنتینا را باز کند. در دقیقه 70 "مارک همشیک" تازه به زمین آمده، توپ "کایخون" را به گوشه دروازه چسباند. سانتر ارسالی "لورنتزو اینسینیه" را "کایخون" با پای راست وارد دروازه "نتو" کرد.

تابلوی نتایج

ناپولی 3 – فیورنتینا صفر

تورینو یک – رم یک

لاتزیو 4 – امپولی صفر

اودینزه یک – پالرمو 3

آتالانتا 2 – ساسولو یک

چزنا صفر – کیه وو یک

در جدول رده بندی یوونتوس در صدر قرار دارد و تیم های لاتزیو و رم در رده های دوم و سوم قرار دارند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir