برتری بایرن مونیخ برابر هوفنهایم
بایرن مونیخ با برتری برابر هوفنهایم از شوک شکست برابر پورتو در لیگ قهرمانان اروپا خارج شد.

هفته بیست و نهم بوندسلیگا با برگزاری چند دیدار ادامه یافت که در آن تیم های مدعی برابر حریفان خود به برتری رسیدند. تیم های دورتموند و پادربورن در چارچوب هفته بیست و نهم بوندس لیگا به مصاف هم رفتند و در پایان دورتموند موفق شد با سه گل میهمان خود را بدرقه کند. بازی در نیمه اول بدون گل به پایان رسید. دو تیم در این نیمه صاحب چند موقعیت گل شدند که راه به جایی نبردند.

با شروع نیمه دوم دورتموند فشار را بیشتر و بیشتر کرد و موفق شد در دقیقه 47 روی سانتر عالی "اوبامیانگ" توسط "میختاریان" به گل اول خود برسد. بعد از این گل زنبورها همچنان فشار آوردند تا اینکه در دقیقه 55 "اوبامیانگ" روی پاس "گینتر" گل دوم دورتموند را به ثمر رساند.

بعد از این گل پادربورن در پی تغییر نتیجه بود اما موفق نشد و این "کاگاوا" بود که در دقیقه 80 روی پاس "میختاریان" تیر خلاص را به پادربورن زد و بازی را 3-0 کرد. پس از این گل دورتموند بازی را اداره کرد و بازی با همان نتیجه 3-0 به پایان رسید. ضمن اینکه دورتموند یک گل مشکوک به آفساید در دقیقه 70 توسط "اوبامیانگ" به ثمر رساند که توسط داور مردود اعلام شد.

بایرن مونیخ سه روز بعد از شکست غیرمنتظره مقابل پورتو، در بوندس لیگا توانست با نتیجه 2-0 هوفنهایم را از پیش رو بردارد. در دقیقه 38 و روی حرکت "توماس مولر"، "سباستین روده" توانست شاگردان "گواردیولا" را پیش بیندازد. پس از این گل "کوین فولاند" موقعیت برای هوفنهایم را به هدر داد تا دو تیم با همان تک گل به رختکن بروند. در دقیقه 90 در حالی که بازی رو به اتمام بود مدافع هوفنهایم به اشتباه گل دوم را وارد دروازه خودی کرد تا این دیدار با برتری بایرن به پایان برسد.

تیم های لورکوزن و هانوفر در چارچوب هفته بیست و نهم بوندس لیگا به مصاف هم رفتند و در پایان لورکوزن موفق شد با چهارگل میهمان خود را بدرقه کند. "توپراک" با ضربه سر گل اول لورکوزن را به ثمر رساند. در ادامه لورکوزن کنترل بازی را در دست گرفت و چند موقعیت دیگر به دست آورد. در ادامه "برانت" پاس "کیسلینگ" را به گل دوم تیمش تبدیل کرد. "پاپادوپولوس" موفق شد در دقیقه 49 روی سانتر خوب "برانت" گل سوم لورکوزن را به ثمر برساند. لورکوزن به خوبی بازی را اداره کرد و موفق شد روی یک کرنر و در یک رفت و برگشت توسط "کیسلینگ" به گل چهارم برسد.

تابلوی نتایج

لورکوزن 4 – هانوفر صفر

فرایبورگ 2 – ماینتس 3

هوفنهایم صفر – بایرن مونیخ 2

دورتموند 3 – پادربورن صفر

هرتابرلین صفر – کلن صفر

در جدول رده بندی بایرن مونیخ بالاتر از ولفسبورگ در صدر قرار دارد و در آستانه قطعی کردن قهرمانی خود در بوندسلیگاست.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir