پیروزی رئال مادرید مقابل مالاگا
رئال مادرید در شبی که "لوکا مودریچ" و "گرت بیل" را به دلیل مصدومیت از دست داد توانست مالاگا را 3 بر یک شکست دهد.

در ادامه رقابت های لیگا رئال مادرید موفق شد با نتیجه 3 بر یک در خانه مالاگا را شکست دهد تا اختلافش را با بارسلونا در عدد 2 نگه دارد. در این دیدار رئال بازی را خوب شروع کرد ولی مصدومیت 2 بازیکن کار را برای این تیم سخت کرد. دو فوق ستاره شاگردان "کارلو آنچلوتی" در جریان دیدار رئال مادرید و مالاگا به علت مصدومیت مجبور به ترک زمین مسابقه شدند تا نگرانی های هواداران مادریدی در آستانه دیدار حساس چهارشنبه شب برابر اتلتیکو مادرید زیاد شود.

"بیل" در دقیقه 4 مصدوم شد و جایش را به "چیچاریتو" داد. رئالی ها بالاخره در دقیقه 24 به آنچه می خواستند رسیدند و "سرخیو راموس" دروازه مالاگا را در موقعیتی مشکوک به آفساید باز کرد. در نهایت نیمه نخست با برتری 1-0 میزبان به پایان رسید. در دقیقه 67 داور نقطه پنالتی را به سود رئال نشان داد، اما "رونالدو" پشت توپ قرار گرفت و ضربه اش را به تیر عمودی دروازه زد تا نتیجه تغییری نکند.

"خامس رودریگس" در دقیقه 68 موفق شد یک گل زیبای دیگر به ثمر برساند تا رئال 2 بر یک از حریف خود پیش بیفتد و این بازیکن نیز بار دیگر هنر خود را در زدن گلهای زیبا نشان دهد. در دقیقه 90 روی تلاش زیاد "چیچاریتو"، پای "رونالدو" هم به گلزنی باز شد تا رئال مادرید با خیالی آسوده 3-1 پیروز شود. ضمن اینکه در آخرین ثانیه ها نیز رونالدو فرصت دیگری برای گلزنی داشت که از دست داد.

در دیگر دیدار شاگردان "دیگو سیمئونه" موفق شدند با درخشش ستاره جوان و فرانسوی خود در مسابقه خارج از خانه خود به پیروزی رسیده تا با استفاده از شکست والنسیا تا حدود زیادی خیال خود را برای باقی ماندن در رتبه سوم جدول رده بندی لالیگا راحت کنند. "آنتونی گریزمان" در دقیقه 5 با استفاده از پاس با ضربه سر "خیمنز" توانست توپ را به زیر طاق دروازه "دپور" بفرستد. این بازیکن در دقیقه 22 گل دوم تیمش را نیز به ثمر رساند.

در ادامه میزبان موفق شد با ضربه سر "اوریل ریرا" در دقیقه 78 اختلاف را به حداقل برساند تا این دیدار با برتری 2 بر یک آتلتیکومادرید به پایان برسد. در نهایت این روخی بلانکوس ها بودند که با کسب این سه امتیاز خارج از خانه با خیالی راحت تر به حضور خود در رتبه سوم جدول رده بندی ادامه دهند.

در جدول رده بندی بارسلونا با 78 امتیاز در صدر قرار دارد و رئال مادرید با 76 امتیاز دوم است و اتلتیکومادرید در جایگاه سوم قرار دارد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir