برتری بایرن مونیخ برابر هرتابرلین
بایرن مونیخ با برتری برابر هرتابرلین سه امتیاز دیگر می‌خواهد تا قهرمانی خود در بوندسلیگا را قطعی کند.

در آخرین بازی روز شنبه بوندسلیگا بایرن مونیخ در آلیانس آرنا میزبان هرتابرلین بود و در شبی که "مانوئل نویر" درخشش خیره کننده‌ای در ترکیب تیمش داشت، سه امتیاز مسابقه در مونیخ ماند تا بایرن برای قهرمانی در بوندسلیگا به سه امتیاز دیگر نیاز داشته باشد.

بازی در نیمه اول نسبتا آرام دنبال شد و دو تیم موقعیت های گل زیادی روی دروازه‌ها خلق نکردند. بایرن که چهارشنبه باید در نیمه نهایی جام حذفی برابر دورتموند به میدان برود، چندان خودش را به آب و آتش نزد تا نیمه نخست بدون گل به پایان برسد. در نیمه دوم دقیقه 55 "نیکو شولتس" بهترین موقعیت را برای زدن گل اول بازی داشت اما "نویر" در مصاف تک به تک به زیبایی توپ او را به کرنر فرستاد. دقیقه 79 ضربه سر "شواین اشتایگر" به تیرک عمودی دروازه برخورد کرد اما لحظاتی بعد خود این بازیکن موفق شد گل برتری تیمش را به ثمر برساند.

"شواین اشتایگر" در حالی در این دیدار گل سه امتیازی تیمش را به ثمر رساند که صحبت از جدایی او از بایرن در پایان فصل به گوش می‌رسد.

به این ترتیب بایرن مونیخ به سه امتیاز این دیدار حساس رسید و همچنان بالاتر از ولفسبورگ در صدر جدول قرار گرفت و با کسب یک برد دیگر در هفته آینده یا توقف ولفسبورگ قهرمان شود.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir