پیروزی اینتر برابر رم
با برتری اینترمیلان و شکست آث میلان، رقابت‌های لیگ ایتالیا وارد هفته جدید خود شد.

دو تیم هشتم و پانزدهم جدول لیگ ایتالیا در حالی به مصاف هم رفتند که میلان فصلی بسیار پر فراز و نشیبی را پشت سر می‌گذارد. اودینزه بازی را خیلی خوب شروع کرد و شوت‌های بسیاری به سمت دروازه "دیگو لوپز" داشت که هیچ کدام در نیمه نخست راهی به دروازه پیدا نکرد.

با شروع نیمه دوم، "عادل رامی" به جای "پالتا" وارد میدان شد، اما بازهم میزبان بود که فشار می‌آورد و سرانجام در دقیقه 58 به گل رسید. در این صحنه "پینزی" کرنر ارسالی هم‌تیمی‌اش را به گل تبدیل کرد. اودینزه در دقیقه 74 به گل دوم رسید؛ روی پاس "گیلرمو"، "بادو" از فاصله‌ای نزدیک برای دومین بار "لوپز" را مغلوب کرد.

در دقایق پایانی میلان یکی از گل‌های خورده را پاسخ داد. "پاتزینی" کرنر ارسالی "چرچی" را به گل تبدیل کرد تا این دیدار با برتری 2 بر یک اودینزه به پایان برسد.

در دیگر دیدار اینتر و رم در دیداری حساس به مصاف هم رفتند که این دیدار در حالی که با تساوی یک بر یک رو به اتمام بود، با برتری 2 بر یک میزبان به پایان رسید. ابتدا "هرنانس" برزیلی در دقیقه 15 برای شاگردن "روبرتو مانچینی" گلزنی کرد ولی این "راجا ناینگولان" بود که بازی را در دقیقه 63 به تساوی کشاند. این پایان کار نبود و "ایکاردی" در دقیقه 88 گل برتری بخش اینتر را به ثمر رساند تا این دیدار با حساب 2 بر یک به سود این تیم به پایان برسد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir