دوری 7 ماهه‌ دانیال داوری از ترکیب اصلی گراس‌هاپرز
سایت nzz.ch نوشت که شاید داوری بار دیگر بتواند در ترکیب تیمش به میدان برود.

تیم فوتبال گراس‌هاپرز امروز (یکشنبه) و از هفته بیست و نهم رقابت‌های سوپر لیگ سوییس در خانه میزبان یانگ بویز است. گراس‌هاپرز اکنون با کسب 31 امتیاز در رتبه هفتم جدول 10 تیمی لیگ سوییس قرار گرفته است.

سایت nzz.ch گزارشی در مورد دروازه‌بان‌های حاضر در لیگ فوتبال سوییس نوشته است. «در بسیاری از تیم‌های حاضر در سوپر لیگ، طی این فصل رقابت‌ زیادی بین دروازه‌بان‌ها وجود داشته است. البته هیچ‌کس مثل "جف سایبن" در سنت‌گالن تا این حد دچار مشکل نشده بود. او دو دروازه‌بان خوب به نام‌های "دنیل لوپار" و "مارسل هرزوگ" در تیمش داشت. چنین شرایطی اما در گراس‌هاپرز هم به وجود آمد. سران این تیم دو دروازه‌بان جدید طی تابستان گذشته جذب کردند که به نظر می‌رسید ساختار این تیم باید دستخوش تغییراتی شود.

"دنیل داوری" که به همراه تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی 2014 رفت و "واسکو واشیچ" هم که پیش‌تر به عنوان دروازه‌بان در این تیم حضور داشت، رقابت جالبی را در ترکیب گراس‌هاپرز به وجود آوردند. داوری در ابتدای فصل دچار آسیب دیدگی شد اما اکنون بازگشته و می‌تواند در ترکیب تیمش به میدان برود. "میشل اسکیبه" سرمربی پیشین گراس‌هاپرز در این زمینه می‌گوید: «می‌خواهم پس از پایان دوران آسیب دیدگی داوری، بار دیگر او را در ترکیب تیم قرار دهم.» 6 مسابقه برگزار شده بود اما آنها در پنج بازی شکست خورده بودند. این اتفاق موجب شد تا داوری دیگر مورد توجه سرمربی قرار نداشته باشد. از اکتبر گذشته (مهر) داوری دیگر در ترکیب تیمش قرار نگرفته است، حتی پس از آنکه "پیرلوییجی تامی" جانشین "اسکیبه" شد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir