شکست منچستریونایتد مقابل اورتون
منچستریونایتد با سه گل در زمین اورتون نتیجه را واگذار کردند.

هفته سی و چهارم لیگ برتر انگلیس با برگزاری یک دیدار ادامه یافت که در آن دو تیم اورتون و منچستریونایتد در ورزشگاه گودیسون پارک بندر لیورپول به مصاف هم رفتند که این دیدار را "تافی‌ها" با نتیجه 3 بر صفر به سود خودشان به پایان رساندند.

آبی‌پوشان خیلی زود در دقیقه 5 موفق شدند با ضربه "جیمز مک آرتور" به گل نخست برسند. برتری آنها در نیمه نخست تثبیت شد. این بار "جان استیونز" موفق شد گل دوم تیمش را در دقیقه 35 به ثمر رساند. در این صحنه اشتباه مدافعان منچستریونایتد بسیار خودنمایی کرد و باعث شد نیمه نخست با اختلاف دو گل به سود اورتون به پایان برسد.

شاگردان "فان خال" در نیمه دوم برای جبران دو گل خورده سراپا حمله شدند و "فالکائو" و "دی‌ماریا" به زمین مسابقه آمدند تا به قدرت هجومی منچستر کمک کنند اما این بار هم اورتون به گل رسید. "کوین مرلس" بلژیکی موفق شد گل سوم تیمش را به ثمر برساند و کار را برای منچستریونایتد تمام کند.

منچستریونایتد با شکستی که در این هفته متحمل شد، در رده چهارم لیگ برتر باقی ماند. حالا در صورتی که لیورپول بتواند چهارشنبه این هفته بازی عقب افتاده خود برابر هال سیتی را با پیروزی پشت سر بگذارد به 4 امتیازی شیاطین سرخ می‌رسد تا رقابت بر سر کسب چهارمین سهمیه انگلیس در لیگ قهرمانان اروپا در هفته‌های باقی مانده به اوج خود برسد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir