شکست ناپولی در سری A
ناپولی شکست سنگینی را برابر امپولی متحمل شد.

در آخرین دیدار از هفته سی و سوم لیگ ایتالیا دو تیم ناپولی و امپولی برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با شکست 4 بر 2 شاگردان "بنیتس" همراه بود. "لوئارینی" و "همسیک" برای ناپولی گلزنی کردند.

در لیگ ایتالیا وضعیت یوونتوس بسیار خوب است و این تیم در آستانه قهرمانی قرار دارد. یوونتوس این هفته با پیروزی 3-2 مقابل فیورنتینا، یک گام دیگر به قهرمانی در رقابت های این فصل سری A نزدیک شد. در این دیدار مهاجمان یوونتوس عالی کار کردند. "فرناندو یورنته" و "کارلوس توس" دوبار برای یووه گلزنی کردند تا 3 امتیاز این دیدار در تورین بماند و این تیم به قهرمانی در لیگ ایتالیا نزدیک تر شود.

در دیگر دیدار رم موفق شد با درخشش "پیانیچ" از سد ساسولو بگذرد و با 3 گل این تیم را شکست دهد. رم بازی شادابی را در دستور کار قرار داد و در همان دقیقه 6 به گل رسید. سانتر عالی "پیانیچ" در داخل محوطه جریمه به "دومبیا" رسید تا این مهاجم ساحل عاجی با ضربه سر خود به مرکز دروازه گل اول دیدار را به ثمر برساند. در ادامه نیز رمی ها بازی بهتری به نمایش گذاشتند و در دقیقه 27 به گل دوم هم رسیدند. باز هم پاس گل دیگری از "پیانیچ" این بار در سمت راست محوطه جریمه به "فلورنتزی" رسید تا وی با ضربه زمینی و پای راست خود توپ را به گوشه دروازه بفرستد تا این دیدار با برتری 2 بر صفر رم در نیمه نخست به پایان برسد.

در نیمه دوم نیز این بازیکنان رم بودند که گلزنی کردند. پاس در عرض "ژروینیو" به "پیانیچ" رسید تا مرد اول این مسابقه پس از دو پاس گل این بار خود و با ضربه تماشایی خود به زیر طاق دروازه ساسولو اختلاف را به عدد سه برساند تا این دیدار در نهایت با برتری 3 بر صفر رم به پایان برسد.

میلان نیز از هفته 33 رقابت های سری A در خانه به مصاف جنوا رفت که در نهایت با قبول شکستی دیگر به فصل فاجعه بار خود ادامه داد. این دیدار در نهایت با برتری 3 بر یک جنوا به پایان رسید تا احتمال برکناری "اینزاگی" از میلان زیاد شود. تک گل میلان را در این دیدار "فیلیپ مکسس" مدافع فرانسوی این تیم به ثمر رساند. البته "جرمی منز" نیز از دقیقه 72 از زمین مسابقه اخراج شد تا میلان 10 نفره بازی کند.

به این ترتیب یوونتوس در صورت پیروزی در دیدار شنبه شب خود قهرمان لیگ ایتالیا می شود. تورینی ها شنبه باید در خانه جنوا به میدان بروند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir