شکست منچستریونایتد برابر وست بورمویچ
منچستریونایتد با شکست برابر وست برومویچ موقعیت چهارم جدول را در خطر خواهد دید.

هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس با برگزاری یک دیدار ادامه یافت که در آن منچستریونایتد به مصاف وست برومویچ رفت و با یک گل در اولدترافورد شکست خورد تا پس از شکست به چلسی و اورتون، سومین شکست خود را تجربه کرده باشد.

منچستریونایتد در پی این بود که با پیروزی در این بازی، به نوعی حضور خود در لیگ قهرمانان فصل آینده را قطعی کند. در این دیدار نیز بازیکنان دو تیم با بازوبندهای مشکی وارد زمین شدند، همچنین در دقیقه 5 بازی، به احترام "ریو فردیناند" که شب گذشته همسر خود را از دست داده است، هواداران این بازیکن را تشویق کردند.

نیمه نخست بازی با فراز و نشیب زیاد با تساوی بدون گل به پایان رسید و دو تیم بدون به ثمر رساندن گلی به رختکن رفتند. در نیمه دوم وست برومویچ بهتر بازی کرد. "اولسن" در دقیقه 63 موفق شد دروازه "دخیا" را باز کند و تیمش را پیش بیندازد. در این بین در صحنه‌ای، به نظر می‌رسید که "لسکات" توپ را با دست لمس کرده است، اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت. در ادامه اما در حالی که به نظر نمی‌رسید "براهینو" از عمد توپ را با دست لمس کرده باشد، داور نقطه پنالتی را نشان داد که البته این پنالتی توسط "رابین فن پرسی" از دست رفت تا این دیدار با برتری یک بر صفر وست برومویچ به پایان برسد.

در حساس‌ترین دیدار هفته، چلسی در خانه به مصاف کریستال پالاس می‌رود و در صورت کسب پیروزی، قهرمانی خود را قطعی خواهد کرد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir