بارسلونا کوردوبا را هشت‌تایی کرد
بارسلونا با پیروزی پرگل 8 بر صفر برابر کوردوبا بهترین نتیجه فصلش را رقم زد.

در ادامه هفته 35 لیگا، بارسلونای صدرنشین در خانه کوردبا به مصاف این تیم ته جدولی رفت و با 8 گل به برتری رسید. "سوآرس" در این دیدار هت تریک کرد. "مسی" با دو گل چهل گله شد و بالاتر از "رونالدو" در صدر جدول گلزنان پیچی‌چی قرار گرفت. "راکیتیچ"، "نیمار" و "پیکه" نیز هر کدام یک بار برای شاگردان "انریکه" گلزنی کردند تا بارسلونا یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک‌تر شود.

نیمه نخست این دیدار برای تیم صدرنشین لیگا آسان نبود و گل‌های دیرهنگام "راکیتیچ" و "سوارس" در 3 دقیقه پایانی برتری را برای بارسلونا رقم زد. در نیمه دوم اما تیم کوردوبا که با شکست سقوطش قطعی می‌شد، انگیزه‌ و توانی برای جبران نداشت و گل‌ها یکی پس از دیگری از راه رسیدند.

صحنه جالب این دیدار زمانی بود که "مسی" در شرایطی که توپ سرگردانی برابر دروازه خالی کوردوبا قرار گرفته بود پیش دستی کرد و زودتر از "نیمار" دروازه را گشود و گل ششم تیم را به ثمر رساند، اما دقایقی بعد که پنالتی برای بارسلونا به دست آمد، ضربه را به "نیمار" سپرد تا او نیز نامش در جدول گلزنان ثبت شود. "مسی" در حالی از زدن ضربه پنالتی چشم پوشی کرد که رقابت شانه به شانه و بسیار نزدیکی با "رونالدو" برای کسب عنوان آقای گلی دارد و در حال حاضر فقط با یک اختلاف (40-39) از همتای پرتغالی‌اش پیش است.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir