پیروزی رئال مادرید با هت‌تریک رونالدو
رئال مادرید در دیداری سخت برابر سویا به برتری برسد تا همچنان شانس قهرمانی خودش در لیگا را حفظ کند.

در هفته سی و پنجم لیگا، دو تیم سویا و رئال مادرید در رامون سانچس پیسخوان برابر هم به میدان رفتند و در نهایت این رئال مادرید بود که توانست بهتر از فرصت‌های خود استفاده کند و با نتیجه 3 بر 2 برابر سویا به برتری برسد.

رئالی‌ها که از برد بارسلونا برابر کوردوبا مطلع بودند، می‌دانستند تنها با پیروزی در این دیدار می‌توانند چشم انتظار بازی‌های بعدی در لیگا باشند. از طرفی "رونالدو" نیز که با دو گل "مسی" در دیدار برابر کوردوبا صدر جدول گلزنان را از رفته می‌دید، توانست با هت‌تریک در این دیدار بار دیگر به صدر برد.

نیمه نخست با برتری 2 بر یک رئال همراه بود. هر دو گل رئال را "کریستیانو رونالدو" در دقایق 36 و 37 به ثمر رساند تا 41 گله شود. "مسی" که با زدن دو گل به کوردوبا، 40 گله شده و از "رونالدو" یک گل پیش افتاده بود، بار دیگر پشت سر "رونالدو" قرار گرفت. تعداد گل‌های "رونالدو" به سویا با این دو گل به عدد 20 رسید. در دقایق پایانی نیمه نخست "باکا" از روی نقطه پنالتی یکی از گل‌های خورده را پاسخ داد تا اختلاف به حداقل برسد.

در نیمه دوم باز هم این "کریستیانو رونالدو" بود که توانست یک گل دیگر برای تیمش به ثمر برساند. سلطان هت‌تریک فوتبال جهان با گلی که در دقیقه 68 به ثمر رساند اختلاف 2 گل خود با "مسی" را حفظ کرد و یک هت‌تریک دیگر را در پرونده خود در رئال مادرید به ثبت رساند. او در سه بازی قبلی تیمش گلزنی نکرده بود و در این دیدار تحت فشار قرار داشت. این پایان کار نبود و "ایبورا" موفق شد در دقیقه 82 یکی دیگر از گل‌های خورده تیمش را پاسخ دهد تا این دیدار با برتری 3 بر 2 رئال مادرید به پایان برسد.

در دیگر مسابقه دیدار دو تیم قرمز و سفید پوش فوتبال اسپانیا در مسابقه‌ای پربرخورد و نزدیک سرانجام با تساوی بدون گل به پایان رسید. البته این بازی یک اخراجی هم داشت. در دقیقه 90 بازی "باستینزا" مدافع راست بیلبائو با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد تا در نهایت این بازی بدون گل تمام شود.

در جدول رده‌بندی لیگ فوتبال اسپانیا، بارسلونا همچنان با 2 امتیاز بیشتر نسبت به رئال مادرید در صدر جدول قرار گرفته است تا 3 هفته پایانی لیگا به اوج حساسیت برسد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir