گواردیولا: امیدوارم جام به بارسلونا برسد
گواردیولا با وجود حذف شدن از لیگ قهرمانان اروپا از عملکرد تیمش راضی است. او ابراز امیدواری کرد که بارسلونا بتواند در برلین جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

بایرن مونیخ در دیدار دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا توانست در آلیانس آره‌نا بارسلونا را با نتیجه سه بر دو از پیش رو بردارد اما شکست سه بر صفر این تیم در دیدار رفت باعث شد تا شاگردان "گواردیولا" برای دومین سال پیاپی از صعود به فینال بازمانند.

"گواردیولا"، سرمربی اسپانیایی بایرن بعد از بازی گفت: قبل از هر چیزی باید این موفقیت را به بارسلونا تبریک بگویم. امیدوارم که این تیم در فینال هم بتواند برابر حریف خود به پیروزی برسد و در نهایت هم جام قهرمانی را بالای سر برد. بدون شک تیمی که دوست دارم در فینال برلین جام قهرمانی را بالای سر برد بارسلونا است.

او در ادامه سخنان خود به ستایش از "لیونل مسی" ستاره آرژانتینی آبی-اناری ها پرداخت و گفت: بسیار خوشحالم که "مسی" بار دیگر توانست به روزهای اوج خود برگردد. "مسی" به دوران من نزدیک شده است و الان همان بازیکن خطرناک سابق شده است. ما بسیار خوش شانس هستیم چرا که در عصری زندگی می کنیم که بهترین بازیکنان جهان در آن وجود دارد. می توانم "مسی" را با ستارهای چون "پله" مقایسه کنم. من بازی "پله" را ندیده‌ام اما می‌توانم بگویم که "مسی" بهترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان است. احساس افتخار می کنم که روزی این ستاره را تمرین داده ام و مربی او بوده‌ام. او یک استثناء در فوتبال است.

"گواردیولا" درباره عملکرد تیمش در این دیدار گفت: احساس می کنم که هواداران بایرن مونیخ از عملکرد تیم خود در این دیدار رضایت دارند. ما بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. دوست داشتیم که به فینال برلین راه یابیم اما الان این‌گونه نشده است و نمی توان هیچ کاری هم کرد. باید اعتراف کنم که ناراحتم از اینکه تیمم نتوانست به فینال راه یابد اما چه می شود کرد. واقعیت می‌گوید که بایرن مونیخ نتوانست به فینال راه یابد و باید با آن کنار آمد.

او ادامه داد: بارسلونا بازی خوبی را به نمایش گذاشت و نشان داد که شایسته حضور در بازی فینال است. می‌خواهم به "لوئیس انریکه" و بازیکنان بارسلونا تبریک بگویم آنها شایسته این موفقیت هستند و امیدوارم که در فینال پیروزی با آنها باشد. ما سربلندانه از لیگ قهرمانان اروپا کنار رفتیم و این باعث خوشحالی من است. برایم مهم نیست که منتقدان چه می کنند چرا که من برای هواداران بایرن کار می کنم و احساس می کنم که آنها از تیم خود راضی هستند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir