توقف منچستریونایتد برابر آرسنال
با برگزاری دو دیدار هفته سی و هفتم لیگ برتر انگلیس ادامه یافت که در حساس‌ترین بازی منچستریونایتد برابر آرسنال به تساوی رسید.

هفته سی و هفتم لیگ برتر با برگزاری دو دیدار ادامه یافت که در حساس‌ترین بازی منچستریونایتد و آرسنال به تساوی یک بر یک رضایت دادند. منچستریونایتد می‌توانست با برتری در برابر آرسنال، موقتاً جایگاه سومی را تصاحب کند؛ در طرف مقابل، آرسنال که برای جایگاه دومی می جنگید و به دنبال تثبیت جایگاه سومی بود، به پیروزی در این بازی بسیار نیاز داشت.

"فالکائو" در این دیدار در ترکیب ابتدایی تیم به میدان رفت و باز هم نمایش بسیار ضعیفی داشت تا اینکه در دقیقه 30 منچستریونایتد موفق شد به گل برسد. در ادامه اما این "آندر هررا" بود که موفق شد با یک ضربه دقیق، روی ارسال "اشلی یانگ" دروازه آرسنال را باز کند. در ادامه "بلین" و "اسمالینگ" نیز چند موقعیت گل ایجاد کردند تا اینکه نیمه نخست با برتری منچستریونایتد به پایان رسید.

با آغاز نیمه دوم، باز هم شیاطین سرخ بودند که بازی را تهاجمی آغاز کردند و در پی گل زدن بودند، اما آرسنال بود که بازی را در اختیار گرفت و حملاتی را روی دروازه یونایتد ترتیب داد. در اولین فرصت جدی این تیم، ضربه "الکسیس سانچز" با اختلاف زیاد از بالای دروازه به بیرون رفت.

در اواسط نیمه دوم "داوید دخیا" مصدوم شد و جای خود را به "ویکتور والدس" داد تا "والدس" اولین بازی خود را برای منچستر انجام دهد. دقایقی از ورود "والدس" به دروازه یونایتد نگذشته بود که روی اشتباه "تیلر بلکت"، یونایتد گل خورد و بازی به تساوی کشیده شد. ضربه "ولکات" با برخورد به پای "بلکت" وارد دروازه "ویکتور والدس" شد تا کار به تساوی کشیده شود.

به این ترتیب این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا منچستریونایتد و آرسنال هر کدام یک امتیاز از این دیدار کسب کنند. دیدار رفت دو تیم را منچستر در امارات برده بود.

در دیگر دیدار منچسترسیتی با نتیجه 4 بر 2 سوآنسی را از پیش روی برداشت. منچسترسیتی که برای کسب عنوان دومی در لیگ برتر، جدال سختی با آرسنال و یونایتد دارد، پس از کسب 4 برد متوالی به زمین سوانسی آمده بود. تیمی که در این فصل عملکرد فوق العاده‌ای داشته و با 56 امتیاز در رده هشتم قرار داشت. سوانسی نیز با برتری غیرمنتظره 1-0 در زمین آرسنال و با روحیه ای عالی مقابل سیتی قرار گرفته بود. در این دیدار "یحیی توره" دو بار، "جیمز میلنر" و "ویلفرد بونی" برای منچسترسیتی گلزنی کردند تا برد پرگلی برای فیروزه‌ای پوشان بدست بیایید. در آن طرف نیز "سیگوردسون" و "گومیس" برای سوانسی گل زدند.

در آخرین دیدار هفه ماقبل پایانی نیز وست برومویچ با چلسی دیدار خواهند کرد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir