شکست میلان و سقوط کالیاری به سری B
هفته سی و ششم لیگ ایتالیا با شکست میلان و سقوط کالیاری به دسته پایین تر ادامه یافت.

هفته سی و ششم لیگ ایتالیا با برگزاری چند دیدار ادامه یافت که در یکی از دیدارهای برگزار شده میلان بحران زده در زمین ساسولو با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد تا روند نزولی این تیم ادامه داشته باشد.

میلان در زمین ساسولو بازی را واگذار کرد تا به طور رسمی، سهمیه رقابت های لیگ اروپا را هم از دست دهد. "اینزاگی" که می خواست تیمش ثابت کند پیروزی در برابر رم تصادفی نبوده، با حملات حریف غافلگیر شد.

"دومنیک براردی" قاتل میلان موفق شد در دقایق 13 و 31 دو بار گلزنی کند، ولی در ادامه میلانی ها واکنش سریعی داشتند و نتیجه بازی را به حداقل کشاندند. "جاکومو بوناونتورا"، با نفوذ از سمت راست و دریبل زدن چند بازیکن، با ضربه ای بیرون پا، به زیبایی دروازه ساسولو میزبان را باز کرد تا بازی با برتری 2 بر یک ساسولو ادامه یابد.

در دقایق پایانی نیمه نخست "هوندا" می توانست گل دوم میلان را به ثمر برساند که موفق نبود تا بازی با برتری 2 بر یک ساسولو در نیمه نخست به پایان برسد. در نیمه دوم "الکس" با ضربه سر در دقیقه 51، دروازه ساسولو را باز کرد. این گل هم به خطا بر روی دروازه بان ساسولو مشکوک بود. ولی در هر حال بازی با تساوی 2 بر 2 دنبال شد.

در ادامه بازی ساسولو یک گل به ثمر رساند تا این دیدار را با برتری به پایان برساند. پس از اخراج "بوناونتورا" و 10 نفره شدن میلان، باز هم این "براردی" بود که با ضربه ای آرام و فنی دروازه میلان را باز کرد تا هت تریک کرده باشد.

پالرمو موفق شد در زمین خانگی کالیاری به بردی ارزشمند دست پیدا کند و حکم سقوط این تیم به دسته پایین تر را امضا کند. بنفش پوشان در این دیدار با یک گل به برتری رسیدند تا پالرمو در روزهایی که "پائولو دیبالا" را به دلیل ترس از مصدومیت در اختیار ندارد، کماکان خوب نتیجه می‌گیرد. این بار شاگردان "یاچینی" موفق شدند در خانه کالیاری به پیروزی برسند تا سقوط تیم "زدنک زمن" کهنه کار به دسته دوم، قطعی شود. "فرانکو وازکز" در دقیقه 9 تک گل مسابقه را به ثمر رساند.

** تابلوی نتایج

ساسولو 3 – میلان 2

تورینو 2 – کیه وو صفر

هلاس 2 – امپولی یک

آتالانتا یک – جنوا 4

کالیاری صفر – پالرمو یک


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir