مذاکره کلوپ با فنرباغچه
روزنامه "الصباح" ترکیه از مذاکره یورگن کلوپ با باشگاه فنرباغچه خبر داد و اعلام کرد که این احتمال وجود دارد که کلوپ فصل آینده را در این تیم ترکیه‌ای مربیگری کند.

یکی از مربیانی که این روزها مشتریان زیادی دارد "یورگن کلوپ"، سرمربی کنونی دورتموند است که آخرین روزهای خود را در این تیم سپری می‌کند. "کلوپ" چند هفته قبل اعلام کرد که با سران باشگاه دورتموند درباره ادامه همکاری به توافق نرسیده است و در پایان فصل از این تیم آلمانی جدا خواهد شد.

این مربی باتجربه اما جوان موفقیت‌های زیادی در دورتموند به دست آورده و کارنامه درخشانی در این تیم آلمانی داشته است. طبیعی است که چند تیم اروپایی سرشناس به دنبال او باشند و در نهایت این مربی به تیم بزرگی برود اما به نظر می رسد که باید منتظر خبرهای شوکه انگیزی از "کلوپ" باشیم.

روزنامه الصباح ترکیه اعلام کرد که "کلوپ" سرمربی کنونی دورتموند برای مذاکره با باشگاه فنرباغچه وارد کشور ترکیه شده است و این احتمال زیاد است که او فصل آینده هدایت این تیم ترکیه ای را برعهده گیرد.

روزنامه دیلی میرر انگلیس نیز از مذاکره "یورگن کلوپ" با باشگاه فنرباغچه ترکیه خبر داد و اعلام کرد که پیوستن این مربی 47 ساله به لیگ ترکیه مشتریان بزرگ او را شوکه خواهد کرد. رئال مادرید، لیورپول، منچسترسیتی و حتی میلان ایتالیا از مشتریان این مربی آلمانی به شمار می آیند و همه انتظار دارند که "کلوپ" فصل آینده در یک تیم بزرگ مربیگری کند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir