یحیی توره به اینتر پیوست
یحیی توره با عقد قراردادی سه ساله به اینتر پیوست. این خبری بود که روزنامه دیلی میل انگلیس آن را منتشر کرد.

اینتر از تیم‌های است که در فصل جابجایی تابستانی تغییرات زیادی خواهد داشت. "روبرتو مانچینی" پیش از این اعلام کرده بود که تیمش فصل آینده از شانس های اصلی کسب عنوان قهرمانی خواهد بود و برای رسیدن به این منظور باید چند بازیکن سرشناس جذب کند.

"مانچینی" همچنین تاکید کرده بود که نهایت تلاش خود را می کند تا "یحیی توره" ستاره ساحل عاجی منچسترسیتی را ترک کند و به نظر می رسد که پیوستن این بازیکن به نرآتزوری قطعی شده است.

روزنامه دیلی میل انگلیس از نهایی شدن توافق "توره" با اینتر خبر داد و اعلام کرد که این بازیکن ساحل عاجی فصل آینده را با پیراهن اینتر در رقابت های سری A توپ خواهد زد.

این روزنامه انگلیسی نوشت: قرارداد "توره" با اینتر 3 است و این بازیکن ساحل عاجی سالانه 6.7 میلیون دلار خالص بدون پرداخت مالیات دریافت خواهد کرد. "توره" دوست داشت با اینتر قرارداد بلند مدت امضا کند و سران این باشگاه ایتالیایی به او قول داده اند که اگر عملکرد خوبی در فصل بعد داشته باشد یک سال دیگر قرارداد او را تمدید خواهند کرد.

اینتر فصل جاری رقابت های سری A با "ماتزاری" شروع کرد اما به علت کسب نتایج ضعیف سرمربی خود را برکنار کرد تا "روبرتو مانچینی" باردیگر هدایت این تیم را برعهده گیرد اما با آمدن "مانچینی" هم نتایج اینتر خوب نشد و الان این تیم با 52 امتیاز در رده هشتم جدول رده بندی قرار دارد و شانسی هم برای حضور در لیگ اروپا ندارد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir