جانشین ژاوی در بارسلونا مشخص شد
ستاره ترک‌تبار دورتموند در تست پزشکی باشگاه بارسلونا شرکت کرد و قرار است که جانشین ژاوی هرناندس شود.

روزنامه ال‌موندو دپورتیوو از "ایلکای گوندوغان" به عنوان نخستین خرید رئال‌مادرید در فصل جابه‌جایی تابستانی خبر داد. این روزنامه نزدیک به بارسلونا نوشت "گوندوغان" در تست پزشکی بارسلونا شرکت کرده و به زودی قرارداد او به صورت رسمی امضا خواهد شد.

"ژاوی" پس از 17 سال حضور در این تیم اعلام خداحافظی کرد و آبی- اناری‌ها خیلی سریع جانشین او را پیدا کردند و او کسی جز "گوندوغان" ترک‌تبار نیست که عملکرد بسیار خوبی در دورتموند داشته است و همین باعث شد تا توجه تیم‌های سرشناس اروپایی را به خود جلب کند. "گوندوغان" قرار است که جانشین "ژاوی هرناندس" در بارسلونا شود.

قرارداد "گوندوغان" با دورتموند تابستان سال 2016 به پایان می‌رسد اما خود این بازیکن بارها اعلام کرده است دوست دارد از دورتموند جدا شود و همین موضوع هم باعث شد تا سران این باشگاه آلمانی با جدایی او موافقت کنند.

منچستریونایتد از جدی‌ترین مشتریان این بازیکن بود اما در نهایت این بارسلونا بود که توانست او را متقاعد بکند. آبی- اناری‌ها دو سال پیش نیز دوست داشتند "گوندوغان" را جذب کنند اما آسیب‌دیدگی شدید او باعث شد تا این انتقال صورت نگیرد. "گوندوغان" به تازگی از آسیب‌دیدگی رهایی یافته است و هنوز با شرایط ایده‌آل خود فاصله دارد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir