پیروزی یوونتوس با درخشش بازیکنان ذخیره
یوونتوس با بازیکنان ذخیره خود نیز موفق شد به برتری برسد و ناپولی را از پیش روی بردارد.

در اولین بازی از هفته سی و هفتم سری آ ایتالیا، دو تیم یوونتوس و ناپولی به مصاف هم رفتند که در پایان یوونتوس با سه گل پیروز شد و امیدهای سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برای ناپولی از دست رفت.

یوونتوس توانست در دقیقه 13 به گل اول برسد. "کینگسلی کومان" با یک پاس پشت مدافعین عالی "پریرا" را صاحب توپ کرد که این بازیکن نیز بدون هیچ اشتباهی اولین موقعیت بازی را به گل تبدیل کرد تا نیمه نخست با برتری یک بر صفر یووه به پایان برسد.

در نیمه دوم ناپولی که به هر سه امتیاز برای شانس داشتن برای گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان نیاز داشت، بازی را تهاجمی آغاز کرده و در ابتدای بازی به یک پنالتی نیز رسید که ابتدا توسط "بوفون" مهار شد اما "داوید لوپز" آن را به گل تبدیل کرد. در ادامه بازهم ناپولی بود که حمله های زیادی انجام داد که با درخشش "بوفون" و بی دقتی بازیکنان این تیم همراه بود.

یووه در دقایق پایانی طوفانی شد و دو بار دروازه ناپولی را باز کرد.در دقیقه 77 "موراتا" بعد از رد شدن از چند بازیکن توپ را به "استورارو" سپرد تا او آن را به گل تبدیل کند. این پایان کار نبود و در یک ضربه پنالتی، په په توانست گلزنی کند تا این دیدار با برتری 3 بر یک یوونتوس به پایان برسد.

یوونتوس که قهرمانی خود را قطعی کرده است باید در فینال لیگ قهرمانان برابر بارسلونا به میدان برود.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir