واکنش آنچلوتی پس از اخراج
کارلو آنچلوتی پس از اخراج از رئال مادرید در صفحه اجتماعی‌اش در توییتر به این موضوع واکنش نشان داد.

رئال مادرید باشگاهی نیست که ناکامی یک مربی را دوام آورد حتی اگر این مربی چهره بزرگی چون "کارلو آنچلوتی"(Carlo Ancelotti) و "ژوزه مورینیو"(José Mourinho) باشد. سرمربی ایتالیایی رئال مادرید نیز بعد از دو سال حضور در این تیم از کار برکنار شد، بدون آنکه جانشین او مشخص بشود.

"کارلو آنچلوتی" بعد از اخراج از رئال مادرید در صفحه اجتماعی خود در توییتر واکنش نشان داد اما این واکنش او بسیار کوتاه بود و تنها در آن به تشکر و قدردانی از هواداران رئال مادرید پرداخت. این کلمات تنها واکنش "آنچلوتی" پس از اخراج از رئال مادرید است:"می‌توانم بگویم که دو سال خوب را در رئال مادرید پشت سرگذاشتم. از هواداران، باشگاه و بازیکنان تشکر می‌کنم".

رئال مادرید در نخستین فصل حضور "کارلو آنچلوتی" در نیمکت این تیم توانست قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را بعد از یک دهه به دست آورد و همین باعث شد تا "کارلو آنچلوتی" سرمربی ایتالیایی این تیم در سانتیاگو برنابئو بسیار محبوب بشود اما کهکشانی‌ها در فصل جاری عملکرد بسیار بدی داشتند و نتوانستند عنوان قهرمانی را در هیچ جامی به دست بیاورند و در نهایت همین باعث شد تا "فلورنتینو پرس" دست به تغییر بزند و "آنچلوتی" را از کار برکنار بکند.

از "یورگن کلوپ" و "رافائل بنیتس" به عنوان جدی ترین گزینه های جانشینی "کارلو آنچلوتی" سخن به میان می آید که در این میان شانس "کلوپ" بیشتر است.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir