آردا توران به بارسلونا پیوست
توران به بارسلونا پیوست.

آردا توران(Arda Turan) که مدتها بود مدنظر باشگاه بارسلونا(Barcelona) قرار داشت سرانجام به این تیم پیوست. براساس خبری که سایت رسمی بارسلونا اعلام کرد و به سرعت در رسانه های معتبر بازتاب داشت، توران قراردادی 5 ساله با بارسلونا امضا کرده و هزینه این انتقال 34 میلیون یورو اعلام شده و این رقم می تواند با 7 میلیون یورو پاداش در صورت قهرمانی و ... به 41 میلیون یورو نیز برسد. پیش از این گفته شده بود این هافبک به لیگ برتر خواهد رفت.

همچنین 'اونال' دیگر مهاجم ترکیه ای با منچسترسیتی(Manchester City) به توافق رسید تا اولین خرید پیگرینی(Pellegrini) در این فصل باشد.

کلودیو مارکیزیو(Claudio Marchisio) و ماسیمیلیانو آلگری(Massimiliano Allegri) نیز قراردادهایشان را با یوونتوس(Juventus) تمدید کردند.

چلسی(Chelsea) پس از ناکامی در جذب توران به سراغ پل پوگبا(Paul Pogba) رفته است و ظرف روزهای آینده پیشنهاد جدیدی برای جذب این بازیکن خواهد فرستاد.

رئال مادرید(Real Madrid) نیز به دنبال روبین فان پرسی(Robin van Persie) است تا این بازیکن را جانشین چیچاریتو(Javier Hernández) کند.

مارکو فان باستن(Marco van Basten) ستاره سابق فوتبال هلند بار دیگر روی نیمکت مربیگری تیم ملی کشورش خواهد نشست و دستیار بلیند(Blind) شد.

'ژوزه مائوری' نیز به تیم میلان(Milan) پیوست که این روزها پر سروصدا ظاهر شده است.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir