داوری: به بازگشت به تیم ملی فکر می کنم
دانیل داوری می‌گوید که می‌خواهد بار دیگر به تیم ملی دعوت شود.

دانیل داوری پس از پشت‌سر گذاشتن یک فصل ناموفق در تیم 'گراس‌هاپرز' سوئیس که باعث شد فرصت حضور در تیم ملی ایران را هم از دست بدهد، این فصل امید زیادی دارد تا با درخشش در بوندسلیگا دوباره نظر کارلوس کی‌روش(Carlos Queiroz) را به خود جلب کند.

پایگاه اینترنتی Westfalen-Blatt به بررسی شرایط دانیل داوری در تیم جدید خود پرداخته است و درباره این دروازه بان نوشته: داوری که تاکنون چهار بازی برای تیم ملی ایران انجام داده، متولد شهر گیسن است و پدری ایرانی و مادری لهستانی دارد. داوری در جام جهانی 2014 برزیل هم در تیم ملی ایران با هدایت کارلوس کی‌روش حضور داشت، هرچند از او استفاده‌ای نشد. با این حال داوری این حضور را تجربه‌ای فراموش نشدنی می‌داند و می گوید: حضور در جام جهانی تجربه‌ای فراموش نشدنی بود. بسیار فوق‌العاده بود که بخشی از تیم ملی در جام جهانی بودم.

داوری که بعد از رقابت‌های جام جهانی دیگر به تیم ملی ایران دعوت نشد با پیوستن به بیله‌فلد(Arminia Bielefeld) امیدوار شده تا دوباره نظر کی‌روش را جلب کند. او درباره حضور دوباره در تیم ملی ایران گفت: بسیار امیدوارم با انجام بازی‌های خوب در بیله‌فلد بار دیگر به تیم ملی دعوت شوم.

دروازه‌بان ایرانی بیله‌فلد درباره رقابت با 'ولفگانگ هسل' دروازه‌بان شماره یک این تیم اظهار داشت: از رقابت هیچ هراسی ندارم و برای رقابت کردن و رسیدن به ترکیب اصلی تیم انگیزه فراوانی دارم.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir