پیروزی رئال مادرید و یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا
رئال مادرید، منچسترسیتی، منچستریونایتد و یوونتوس از تیم های پیروز این هفته لیگ قهرمانان اروپا بودند.

در ادامه هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا 8 دیدار برگزار شد که در یکی از دیدارهای برگزار شده از گروه یک رئال مادرید(Real Madrid) موفق شد با 2 گل مالمو(Malmo) را در سوئد شکست دهد و دومین برد خود را در این رقابت ها به دست آورد. هر دو گل این دیدار را کریستیانو رونالدو(Cristiano Ronaldo) به ثمر رساند. گل اول او در نیمه نخست باعث شد تا او تا به رکورد 500 گل برسد و گل دوم او نیز باعث شد تا برترین گلزن تاریخ رئال مادرید شود تا شبی رویایی برای او رقم بخورد.

در دیگر دیدار این گروه پاری سن ژرمن(Paris Saint-Germain) موفق شد با نتیجه 3 بر صفر شاختار(Shakhtar) را در اوکراین شکست دهد. سرگی اوریر(Serge Aurier)، داوید لوئیز(David Luiz) و ابراهیموویچ(Zlatan Ibrahimović) برای تیم فرانسوی در این دیدار گلزنی کردند تا رئال و پاری سن ژرمن خیلی زود از بقیه تیم های گروه خود را متمایز کنند.

در گروه دوم این رقابت ها زسکا مسکو(CSKA Moscow) با نتیجه 3 بر 2 آیندهوون هلند(PSV Eindhoven) را از پیش روی برداشت تا به بردی مهم دست یابد. همچنین منچستریونایتد(Manchester United) با نتیجه 2 بر یک وولفسبورگ(Wolfsburg) را شکست داد. در این دیدار ماتا(Juan Mata) از روی نقطه پنالتی و کریس اسمالینگ(Chris Smalling) گلزنی کردند و برای تیم آلمانی نیز کالیگیوری(Daniel Caligiuri) گلزنی کرد.

در گروه سوم این رقابت ها دیدار آستانه قزاقستان(Astana) و گالاتاسرای(Galatasaray) با نتیجه 2 بر 2 به پایان رسید و اتلتیکومادرید(Atlético Madrid) در خانه با نتیجه 2 بر یک برابر بنفیکا(Benfica) شکست خورد.

در گروه چهارم نیز یوونتوس(Juventus) با 2 گل موراتا(Álvaro Morata) و سیمونه زازا(Simone Zaza)، سویا(Sevilla) را شکست داد تا تیم پیروز این هفته از بین ایتالیایی ها باشد و منچسترسیتی(Manchester City) با پنالتی دقیقه 90 موفق شد گلادباخ(Borussia Mönchengladbach) را در آلمان شکست دهد تا به اولین برد خود در این فصل در اروپا برسد.

اوتامندی(Nicolás Otamendi) و آگوئرو(Sergio Agüero) از روی نقطه پنالتی برای سیتی گلزنی کردند و استیندل(Lars Stindl) برای تیم آلمانی گل زد. همچنین 'رافائل' در نیمه نخست یک ضربه پنالتی را از دست داد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir