شکست وولفسبورگ در بوندسلیگا
وولفسبورگ در ادامه نتایج ناامیدکننده خود در بوندسلیگا با دو گل برابر مونشن گلادباخ شکست خورد.

هفته هشتم بوندسلیگا عصر شنبه با برگزاری 5 دیدار ادامه یافت که در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها وولفسبورگ(Wolfsburg)، نایب قهرمان فصل گذشته به دیدار مونشن‌گلادباخ(Borussia Mönchengladbach) رفت که این دیدار با شکست سبزپوشان آلمانی به پایان رسید.

این بازی تا دقیقه 75 گلی در بر نداشت ولی همان موقع بود که دو گل هازارد(Thorgan Hazard) و ابراهیم ترائوره(Ibrahima Traoré) باعث شد تا سه امتیاز مسابقه به مونشن‌گلادباخ برسد تا 'گرگ‌ها' این هفته نیز شکار شوند.

در دیگر دیدار مهم اشتوتگارت(Stuttgart) در خانه هوفنهایم(Hoffenheim) به میدان رفت که این دیدار با تساوی دو بر دو به پایان رسید. در نیمه نخست هوفنهایم با پنالتی ولاند(Kevin Volland) توانست پیش بیفتد ولی کلمنت(Jan Kliment) در دقیقه 64 این گل را پاسخ داد تا بازی به تساوی کشیده شود. بار دیگر هولاند توانست گل دوم هوفنهایم را به ثمر برساند ولی در ثانیه‌های پایانی مسابقه ورنر(Timo Werner) موفق شد گل دوم را به ثمر برساند تا دو تیم امتیازها را تقسیم کرده باشند. همچنین وردربرمن(Werder Bremen) در خانه هانوفر(Hannover 96) با تک گل سانه(Salif Sané) شکست خورد.

هرتابرلین(Hertha) نیز در ورزشگاه المپیک شهر برلین به دیدار هامبورگ(Hamburger) رفت و موفق شد با سه گل به برتری برسد. در این دیدار کالو(Salomon Kalou) در دقیقه 17 و ایپسویچ(Vedad Ibišević) دو بار برای تیم پایتخت‌نشین فوتبال آلمان گلزنی کردند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir