تساوی دربی مرسی ساید
دیدار دو تیم اورتون و لیورپول در دربی مرسی ساید برنده‌ای نداشت و با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در ادامه هفته هشتم لیگ برتر انگلیس یک دیدار برگزار شد که در آن اورتون(Everton) در خانه و در ورزشگاه گودیسون پارک به مصاف لیورپول(Liverpool) رفت تا یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته را برگزار کنند.

لیورپولی‌ها در حالی پا به این مسابقه گذاشتند که در شرایط بحرانی قرار داشتند و هر نتیجه‌ای غیر از برد احتمال برکناری راجرز(Brendan Rodgers) را از سمت خود افزایش می‌داد. در نهایت این دیدار جذاب با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

ابتدا دنی اینگز(Danny Ings) در دقیقه 41 موفق شد لیورپول مهمان را پیش بیندازد. نمایش خوب کوتینیو(Philippe Coutinho) در این نیمه در کنار استوریج(Daniel Sturridge) باعث شده بود تا لیورپول سوار بازی شود اما در دقایق پایانی نیمه نخست لوکاکو(Romelu Lukaku) گل تساوی را به ثمر رساند تا نیمه نخست با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

در نیمه دوم تلاش دو تیم به گلی ختم نشد تا این دیدار با همان نتیجه نیمه نخست یعنی یک بر یک به پایان برسد تا رقیبان از این نتیجه بیشتر سود کنند. البته در اواخر این نیمه درخشش مینیوله(Simon Mignolet) دروازه‌بان لیورپول باعث شد تا بازی گلی در بر نداشته باشد تا برای سومین بار پیاپی این دربی با تساوی به پایان برسد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir