هزارمین برد بایرن‌مونیخ در بوندسلیگا
بایرن مونیخ با برتری پرگل برابر کلن به هزارمین برد خود در تاریخ بوندسلیگا دست یافت.

هفته دهم رقابت‌های بوندسلیگا با برگزاری چند دیدار آغاز شد که در یکی از دیدارهای برگزار شده بایرن‌مونیخ(Bayern Munich) در خانه به دیدار کلن(FC Köln) رفت و در نهایت با 4 گل به برتری رسید تا شکست برابر آرسنال(Arsenal) را به دست فراموشی بسپارد.

در این دیدار بایرن که برای کسب دهمین برد پیاپی در دهمین هفته این رقابت‌ها به میدان آمده بود با گل‌های روبن(Arjen Robben) و ویدال(Arturo Vidal) در نیمه نخست و لواندوفسکی(Robert Lewandowski) و مولر(Thomas Müller) در نیمه دوم توانست یک برد شیرین را جشن بگیرد و به رکورد 1000 برد در تاریخ بوندسلیگا برسد.

در دیگر دیدار برگزار شده لورکوزن(Bayer 04 Leverkusen) که در بازی این هفته در لیگ قهرمانان برابر رم(A.S. Roma) به تساوی 4 بر 4 رسیده بود این هفته نیز بازی‌اش پرگل بود و با نتیجه 4 بر 3 از سد اشتوتگارت(Stuttgart) گذشت تا 8 گل در دو بازی به ثمر رسانده باشد. برای این تیم در این دیدار بونیش(Sebastian Boenisch)، هرناندس(Javier Hernández)، مهمدی(Admir Mehmedi) و بالعربی(Karim Bellarabi) گلزنی کردند تا یک برد پرگل برای بایرلورکوزن به دست آید.

وولفسبورگ(Wolfsburg) نایب قهرمان فصل قبل نیز با گل کالیگوری(Daniel Caligiuri) یکی از برترین هافبک‌های این فصل اروپا دارمشتات(Darmstadt) را شکست داد. وردربرمن(Werder Bremen) در خانه ماینتس(Mainz 05) توانست با نتیجه 3 بر یک به برتری رسید و هانوفر(Hannover 96) در خانه با نتیجه 2 بر یک برابر اینتراخت فرانکفورت(Eintracht Frankfurt) شکست خورد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir