جان تری و دژاگه هم‌تیمی می شوند؟
جان تری ممکن است در فوتبال خاورمیانه با ملی پوش ایران هم‌تیمی شود.

جان تری(John Terry) ممکن است در اقدامی عجیب در فصل نقل و انتقال‌های تابستانی سال آینده راهی تیمی شود که جیان فرانکو زولا(Gianfranco Zola) هدایت آن را به دست دارد. زمانی که دوران فوتبال زولا در باشگاه چلسی(Chelsea) به پایان می‌رسید، جان تری در حال محکم کردن جایگاهش در خط دفاعی این تیم بود. اکنون به نظر می‌رسد تری قصد دارد در تیمی بازی کند که هدایت آن به دست هم‌تیمی پیشین‌اش است.

باشگاه العربی(Al-Arabi) که هفت قهرمانی در لیگ قطر دارد، در جولای گذشته زولا را به عنوان سرمربی جدید باشگاه اعلام کرد و اکنون نیز آماده است تا با ارائه پیشنهاد به جان تری 34 ساله، او را نیز به فوتبال خاورمیانه بیاورد.

البته باشگاه العربی پیش از این نیز بازیکن دیگری را از غرب لندن به تیمش برده است. اشکان دژاگه هافبک کناری پیشین باشگاه فولام(Fulham) در سال 2014 و پس از سقوط این تیم به دسته پایین‌تر، راهی العربی شده بود.

چلسی در فصل جاری و در هفت دیداری که جان تری را در ترکیبش داشته است، تنها یک بار توانسته دروازه‌اش را بسته نگه دارد. این شاید آخرین فصل حضور تری در ترکیب چلسی باشد.

تری در شکست دو بر یک این هفته آبی‌های لندن مقابل وستهام(West Ham United)، نمایش بدی داشت و در دیدارهای پیشین این تیم در تیم دوم چلسی مقابل ساوتهمپتون(Southampton) و منچسترسیتی(Manchester City) نیز عملکرد خوبی نداشت.

در هر حال هیچ انتقالی تا تابستان آینده و زمانی که قرارداد جان تری با چلسی تمام خواهد شد، انجام نخواهد گرفت.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir