شکست منچسترسیتی برابر لیورپول
یورگن کلوپ بعد از شکست دادن چلسی در لندن موفق شد منچسترسیتی را نیز در اتحاد شکست دهد تا دومین نتیجه خیره کننده خود را در لیورپول کسب کند.

هفته سیزدهم لیگ برتر با برگزاری یک دیدار ادامه یافت که در آن منچسترسیتی(Manchester City) و لیورپول(Liverpool) در ورزشگاه اتحاد به میدان رفتند که این دیدار با نتیجه چهار بر یک به سود لیورپول به پایان رسید تا سیتی که چند هفته پیش برابر تاتنهام(Tottenham Hotspur) با همین نتیجه شکست خورده بود، در این دیدار نیز شکست بخورد تا لسترسیتی(Leicester City) صدرنشین فصل عجیب لیگ انگلیس شود.

در این دیدار لیورپولی‌ها تا دقیقه 30 توانستند سه گل به ثمر برسانند. الیاکیم مانگالا(Eliaquim Mangala) دقیقه هفت (گل به خودی)، فیلیپه کوتینیو(Philippe Coutinho) دقیقه 23 و فیرمینو(Roberto Firmino) دقیقه 32 برای لیورپول گلزنی کردند اما در دقیقه پایانی نیمه نخست، سرخیو آگوئرو(Sergio Agüero) که بعد از مدت‌ها در ترکیب سیتی قرار گرفته بود توانست یکی از گل‌های خورده را جبران کند.

در نیمه دوم نیز نوبت به گلزنی مارتین اشکرتل(Martin Škrtel) رسید که گل چهارم لیورپول را به ثمر رساند تا این دیدار در نهایت با نتیجه چهار بر یک به سود قرمزپوشان آنفیلد به پایان برسد. به این ترتیب تیم شگفتی ساز لسترسیتی در صدر جدول لیگ برتر قرار گرفت. پس از این تیم، منچستریونایتد(Manchester United)، منچسترسیتی و آرسنال(Arsenal) در رده‌های بعدی قرار گرفتند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir