پیروزی پرگل اینتر برابر فروزینونه
اینتر بعد از مدت‌ها توانست در یک دیدار با نتیجه پرگل حریف خود را شکست دهد.

اینتر(Inter Milan) در شرایطی به مصاف فروزینونه(Frosinone) رفت که سه پیروزی 1-0 پیاپی را در سه هفته اخیر کسب کرده‌ بود و در مجموع با کسب 7 پیروزی 1-0 با 27 امتیاز و تفاضل گل کمتر در رده سوم جدول قرار گرفته است. در نهایت این هفته دیگر خبری از برد یک بر صفر نبود و 'نراتزوری' با چهار گل به برتری رسید.

جاناتان بیابانی(Jonathan Biabiany) ابتدا اولین گل بازی را به ثمر رساند. گل دوم اینتر توسط مائورو ایکاردی(Mauro Icardi) آقای گل فصل گذشته مسابقات به ثبت رسید. در دقیقه 87 نوبت به جیسون موریو(Jeison Murillo) مدافع کلمبیایی اینتر رسید تا حساب کار را 3-0 کند. پاس استفان یووتیچ(Stevan Jovetić) موجب شد تا موریو گل سوم را به ثمر رساند. در دقیقه 2+90 نوبت مارسلو بروزوویچ(Marcelo Brozović) رسید تا یک پاس گل دیگر از آدم لیاییچ(Adem Ljajić) را به گل چهارم تبدیل نماید.

بدین ترتیب اینتر موفق شد برای اولین بار در فصل جاری با اختلاف بیش از یک گل پیروز شود، تا بالاتر از ناپولی(Napoli)، فیورنتینا(Fiorentina) و رم(Roma) در صدر جدول قرار گیرد تا در هفته‌ای که رم و فیورنتینا امتیاز از دست داده بود اینتر به برد برسد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir