تساوی منچستریونایتد برابر لسترسیتی
منچستریونایتد در هفته چهاردهم لیگ برتر برابر لسترسیتی با تساوی یک بر یک متوقف شد.

منچستریونایتد(Manchester United) که این روزها بازی‌های کم‌گلی را به نمایش می‌گذارد و صدای هواداران خود را درآورده است، در هفته چهاردهم لیگ برتر در خانه لسترسیتی(Leicester City) به میدان رفت که این دیدار برنده‌ای نداشت و با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا دو تیم امتیازات را تقسیم کنند.

در این دیدار، جیمی واردی(Jamie Vardy) مهاجم لسترسیتی با گلی که در دیدار مقابل منچستریونایتد به ثمر رساند، برای یازدهمین دیدار متوالی موفق به گلزنی شد و رکورد رود فن نیستلروی(Ruud van Nistelrooy) مهاجم سابق شیاطین سرخ را شکست. رکوردی که هیچ بازیکنی در لیگ برتر نتوانسته است به آن برسد.

این مهاجم فرصت‌طلب توانست با فرار از خط دفاعی منچستریونایتد تیمش را پیش بیندازد تا لسترسیتی شگفتی‌ساز با یک گل از منچستریونایتد پیش بیفتد ولی در ادامه شیاطین سرخ سراپا حمله شدند تا گل خورده را جبران کنند. در دقیقه 45 درست پیش از پایان نیمه اول باستین شواین اشتایگر(Bastian Schweinsteiger) با یک ضربه سر ارسالی از کرنر بازی را به تساوی کشاند. دو تیم موقعیت بسیاری خلق کردند اما دیگر توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد.

در نیمه دوم این دیدار توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان برسد؛ تساوی که بیشتر تیم‌های سیتی(Manchester City) و آرسنال(Arsenal) را در صدر جدول خوشحال می‌کند. در ادامه، بازی بیشتر در اختیار یونایتدی‌ها بود اما بازیکنان این تیم نتوانستند از موقعیت‌هایشان استفاده کنند و بازی با همان دو گل نیمه اول، به پایان رسید.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir