صعود یوونتوس به نیمه نهایی کوپا ایتالیا
یوونتوس با حذف لاتزیو حریف اینتر در مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا شد.

یوونتوس(Juventus) با کسب پیروزی با ارزش در خانه لاتزیو(Lazio)، به نیمه نهایی کوپا ایتالیا رسید. در این دیدار که در ورزشگاه المپیکو شهر رم برگزار شد یوونتوس با تک گل استفان لیش اشتاینر(Stephan Lichtsteiner) توانست لاتزیو را شکست دهد و حریف اینتری(Inter Milan) شود که توانست ناپولی(Napoli) را حذف کند.

یوونتوس 10 بازی پی در پی است که در لیگ ایتالیا پیروز می شود و توانسته خود را به جمع مدعیان قهرمانی برساند و در جام حذفی نیز نمایش خوبی داشته است و امیدوار است قهرمانی سال قبل خود را تکرار کند.

شاگردان روبرتو مانچینی(Roberto Mancini) با ارائه یک نمایش حساب شده، توانستند در خانه ناپولی به پیروزی برسند و راهی مرحله نیمه نهایی جام حذفی شوند. در این دیدار ناپولی میزبان تلاش زیادی برای گل زدن از خود نشان داد ولی در نهایت این اینتر بود که به گل رسید. در حالی که ناپلی ها تلاش می کردند هر طور شده راهی به سوی دروازه اینتر پیدا کنند، این 'نرآتزوری' ‏بود که در دقیقه 84 توسط استوان یووتیچ(Stevan Jovetić) به گل رسید. بازهم این ناپولی بود که بازی را در دست گرفت ولی هوشیاری اینتری ها باعث شد تا این دیدار با برتری یک بر صفر این تیم و صعود به نیمه نهایی همراه باشد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir