فسخ قرارداد علیرضا حقیقی با روبین کازان
سرمربی روبین کازان به تمجید از علیرضا حقیقی د‌ر‌وازه‌بان تیم ملی فو‌تبا‌ل ایران پرداخت و همچنین عنوان کرد که امیدوار است سردار آزمون به روبین کازان بازگردد.

مسئولان باشگاه روبین کازان(Rubin Kazan) پس از توافق دو طرفه با علیرضا حقیقی قرارداد این بازیکن را فسخ کردند. حقیقی در مدت زمان حضورش در روبین کازان فرصت زیادی برای بازی کردن نداشت و به دو تیم پرتغالی قرض داده شد. در نهایت هم این باشگاه پس از توافقی که با د‌ر‌وازه‌بان تیم ‌ملی ایران داشت قرارداد او فسخ کرد.

'رینات بیلیاتدینف' سرمربی روبین کازان درباره خروج حقیقی از این تیم گفت: می‌دانم حقیقی د‌ر‌وازه‌بان نخست تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل ایران است. او از کیفیت خوبی برخوردار است و می‌دانم که از شرایط خوبی نیز برخوردار است، ولی به خاطر محدودیت استفاده از بازیکنان خارجی نتوانستیم به او بازی بدهیم. شاید اگر این مشکل وجود نداشت، او می‌توانست بیشتر در روبین کازان بازی کند. با این حال حقیقی د‌ر‌وازه‌بان شناخته شده‌ای است و من همیشه عملکرد او را در تمرینات ستایش می‌کنم.

روبین‌کازان بنا به تصمیم یوفا به لیگ اروپا بازگشته است تا این تیم شانس حضور مجدد در لیگ اروپا را داشته باشد. سرمربی این تیم در ادامه درباره سردار آزمون که به صورت قرضی در روستوف(Rostov) توپ می‌زند نیز، اظها‌ر کرد: آزمون قبل از جام ملت‌ها به من گفت که می‌خواهد در کازان بازی کند، ولی نمی‌دانم که چطور تصمیم گرفت از تیم جدا شود.

اکنون که ما به لیگ اروپا بازگشته‌ایم و نیاز به مهاجم داریم فکر کنم که سردار آزمون این انگیزه را داشته باشد خودش را در لیگ اروپا نشان دهد. ما تمایل به بازگرداندن او داریم، ولی باید دید خواست خود آزمون چیست. این چیزی است که مسئولان باشگاه باید مذاکره کنند. من خودم منتظر آزمون هستم.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir