بازگشت رویایی لیورپول در لیگ برتر انگلیس
لیورپول با بازگشت رویایی خود به دیدار برابر نورویچ توانست سه امتیاز ارزشمند خارج از خانه را در لیگ برتر کسب کند.

هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با برگزاری یک دیدار آغاز شد که در آن نورویچ(Norwich City) در خانه به مصاف لیورپول(Liverpool) رفت و در حالی که 3 بر یک نیز از حریف خود پیش افتاد در نهایت با بازگشت رویایی لیورپول با نتیجه 5 بر 4 شکست خورد تا لیورپولی‌ها به نوعی خاطره بازی با میلان(A.C. Milan) در استانبول را تکرار کنند.

در این دیدار ابتدا روبرتو فیرمینو(Roberto Firmino) هافبک برزیلی که چند هفته‌ای است شم بالای گلزنی‌اش را نشان داده موفق شد گل اول را در دقیقه 17 به ثمر برساند و تیمش را پیش بیندازد. اما گل این بازیکن برزیلی را در دقیقه 29 دیدون امبوکانی(Dieumerci Mbokani) پاسخ داد.

نورویچ میزبان در دقیقه 41 توانست از حریف خود پیش بیفتد تا نیمه نخست را با برتری به رختکن برود. بازیکن جدید این تیم که یک هفته‌ای است به جمع قناری‌ها اضافه شده یعنی استیون نایسمیت(Steven Naismith) گلزنی کرد تا بازی با نتیجه 2 – 1 در نیمه نخست به سود نورویچ به پایان برسد.

در نیمه دوم گل سوم مسابقه بازهم نورویچ به ثمر رساند. وستلی هولاهان(Wes Hoolahan) در دقیقه 54 مسابقه گلزنی کرد ولی هندرسون(Jordan Henderson) که به تازگی از بند مصدومیت رها شده یک دقیقه بعد اختلاف را به حداقل رساند. لک‌لک‌های آنفیلد که دست بردار نبودند،‌ در دقیقه 63 با ضربه فیرمینو توانستند بازی را به تساوی بکشانند. در ادامه بازی کمی متعادل شد تا اینکه در دقیقه 75 جیمز میلنر(James Milner) گل چهارم را برای لیورپول به ثمر رساند تا قرمزپوشان آنفیلد در آستانه کسب برد باشند و در حالی که خودشان را برای جشن کنار زمین آماده می‌کردند این سباستین باسون(Sébastien Bassong) بود که گلزنی کرد و در ثانیه‌های پایانی بازی را بار دیگر به تساوی کشاند ولی این بار نیز لالانا(Adam Lallana) موفق شد در ثانیه‌های پایانی گل پنجم و پایانی این مسابقه پرگل را به ثمر برساند و سه امتیاز ارزشمند این دیدار را نصیب لیورپول و یورگن کلوپ(Jürgen Klopp) کند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir