فرعون کوچک به رم پیوست
ستاره سابق میلان با باشگاه رم به توافق نهایی رسید و رسما به این تیم پیوست.

استفان الشعراوی(Stephan El Shaarawy) که زمانی از او به عنوان جانشین شایسته زلاتان ابراهیموویچ(Zlatan Ibrahimović) در میلان(A.C. Milan) یاد می شد با باشگاه رم(A.S. Roma) به توافق نهایی رسید و رسما راهی این تیم شد.

'فرعون کوچک' نتوانست در میلان انتظارات را برآورده کند. آسیب دیدگی های شدید باعث شد تا بازی‌های زیادی را از دست دهد و در نهایت هم مجبور شد که 'روسونری' را ترک کند تا برای موناکو(AS Monaco) بازی کند، اما او در این تیم ایتالیایی هم عملکرد خوبی از خود نشان نداد.

باشگاه موناکو که الشعراوی را به صورت قرضی جذب کرده بود با بازگرداندن او به میلان موافقت کرد، اما باشگاه میلان با فروش او به رم موافقت کرد تا این بازیکن سر از 'جالوروسی' در آورد.

او درباره پیوستن به رم گفت: رم فرصت بسیار خوب و بزرگی برای من به شمار می آید و می خواهم از این فرصت نهایت استفاده را ببرم. بسیار خوشحال هستم که به تیم بزرگی همچون رم پیوستم و امیدوارم که بهترین بازی ها را برای این تیم به نمایش گذارم و بتوانم مفید باشم.

ستاره سابق میلان ادامه داد: بازگشت به ایتالیا برای من لذت بخش و بسیار احساسی است. می‌خواهم تمرینات فشرده خود را شروع کنم تا آماده حضور در میدان شوم. به این جا آمده‌ام تا به رم کمک کنم بنابرین فرصت زیادی ندارم و باید خیلی سریع آماده شوم.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir