پیروزی پرگل رئال با هت تریک رونالدو
رئال مادرید موفق شد با 6 گل برابر اسپانیول به برتری برسد تا سومین برد پر گل زیدان را با رئال تثبیت کند.

در ادامه هفته بیست و دوم لالیگا، رئال مادرید(Real Madrid) در خانه در حالی به دیدار اسپانیول(Espanyol) رفت که همیشه برابر این تیم سابقه کسب نتایج خوبی را در کارنامه داشت. بازی با درخشش کریم بنزما(Karim Benzema) شروع شد و این مهاجم فرانسوی موفق شد در دقیقه 7 برای تیمش گلزنی کند تا رئال خیلی زود از حریف خود پیش بیفتد. در ادامه نوبت به کریستیانو رونالدو(Cristiano Ronaldo) رسید که از روی نقطه پنالتی گل دوم تیمش را به ثمر برساند. چهار دقیقه بعد نوبت به خامس رودریگس(James Rodríguez) رسید که گل سوم شاگردان زیدان(Zinedine Zidane) را نیز وارد دروازه اسپانیول کنند تا در همان 16 دقیقه نخست رئال سه بار به گل رسیده باشد.

در حالی که بازی به پایان خود در نیمه نخست نزدیک می شد، کریستیانو رونالدو موفق شد دومین گل خود را نیز به ثمر برساند تا رئال قاطع تر به رختکن برود. مادریدی ها که خیالشان بابت برد در این دیدار راحت بود در ادامه نیمه دوم با صبر بیشتری شروع به میدان داری کردند و از برتری خود بر حریف استفاده کردند و در دقیقه 82 کریستیانو رونالدو توانست هت تریک خود را تکمیل کند و گل سوم خود را در این دیدار وارد دروازه اسپانیول کند. در اواخر مسابقه اشتباه مدافع اسپانیول بر سنگینی شکست اضافه کرد و این بار یک گل به خودی باعث شد تا حساب کار در پایان با نتیجه 6 بر صفر به سود رئال مادرید به پایان برسد.

همچنین پیش از این دیدار والنسیا(Valencia) که با نویل(Gary Neville) نتایج ضعیفی کسب کرده است، این بار نیز در خانه برابر خیخون(Real Sporting de Gijón) شکست خورد تا شانس والنسیا برای کسب سهمیه لیگ اروپا کمتر از قبل شود. لاس پالماس(Las Palmas) با نتیجه 2 بر یک سلتاویگو(Celta Vigo) را شکست داد و سویا(Sevilla) نیز موفق شد با نتیجه 3 بر یک لوانته(Levante) را شکست دهد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir