توقف آرسنال و شکست لیورپول در لیگ برتر انگلیس
هفته بیست و چهارم لیگ برتر انگلیس با برگزاری چند دیدار پیگیری شد که بازهم درخشش لسترسیتی یکی از اتفاقات جالب را رقم زد.

در آغاز هفته بیست و چهارم لیگ برتر چند دیدار برگزار شد که در یکی از دیدارها منچستریونایتد(Manchester United ) در خانه با 3 گل استوک سیتی(Stoke City) را شکست داد تا بعد از مدتها یک برد خوب را کسب کند. لینگارد(Jesse Lingard)، مارسیال(Anthony Martial) و رونی(Wayne Rooney) سه مهاجم منچستر در این دیدار گلزنی کردند.

منچسترسیتی(Manchester City) در خانه ساندرلند(Sunderland) به میدان رفت و با یک گل پیروز شد. در این دیدار برای شاگردان پیگرینی(Manuel Pellegrini)، سرخیو آگوئرو(Sergio Agüero) گلزنی کرد تا 3 امتیاز حساس این دیدار به حساب تیم مهمان ریخته شود.

آرسنال(Arsenal) در خانه خود به دیدار ساوتهمپتون(Southampton) رفت که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید تا دومین نتیجه ضعیف توپچی ها در دو هفته آخیر آنها را از صدر جدول دور کنند.

تاتنهام(Tottenham Hotspur) میهمان نورویچ(Norwich City) بود که در پایان حریف خود را با نتیجه 3 بر صفر شکست داد. گل های این بازی را آلای(Dele Alli) در دقیقه 2 و هری کین(Harry Kane) در دقیقه 30 و 90 به ثمر رساندند تا تاتنهام با 45 امتیاز هم امتیاز با آرسنال و با تفاضل گل بیشتر به رتبه سوم جدول لیگ برتر انگلیس صعود کند.

لسترسیتی(Leicester City) در ورزشگاه کینگ پاور به دیدار لیورپول(Liverpool) رفت و با دو گل نیمه دوم جیمی واردی(Jamie Vardy) و کسب 3 امتیاز همچنان در صدر جدول رده بندی قرار گرفت.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir