جشنواره گل بارسلونا در کوپا دل ری
بارسلونا با برتری 7 بر صفر برابر والنسیا در دیدار رفت کوپا دل ری کار این تیم را یکسره کرد.

چهارشنبه شب در ادامه بازی های جام حذفی اسپانیا، بارسلونا(Barcelona) در خانه میزبان والنسیا(Valencia) بود که در پایان میهمان خود را با 7 گل بدرقه کرد و عملا کار این تیم را یکسره کرد تا نتایج کابوس وار والنسیا با گری نویل(Gary Neville) ادامه داشته باشد.

بارسلونا تا دقیقه 12 موفق شد دو بار روی هنرنمایی لوئیس سوارس(Luis Suárez) به گل برسد و خیال خود را بابت برد در این دیدار راحت کند. دقیقه 28 کار برای والنسیا سخت تر هم شد و بارسلونا به گل سوم رسید. پاس عرضی اینیستا(Andrés Iniesta) به نیمار(Neymar) و پاس پشت پای او مسی(Lionel Messi) را در موقعیت تک به تک قرار داد تا ستاره آرژانتینی با خونسردی تمام توپ را به گوشه دروازه هدایت کند.

همچنین نیمار در این بازی در دقیقه 45 صاحب یک ضربه پنالتی شد که آن را از دست داد. در این صحنه شکودران مصطفی(Shkodran Mustafi) از داور مسابقه کارت قرمز دریافت کرد تا والنسیا در نیمه دوم با یک بازیکن کمتر به بازی ادامه دهد. یک بار نیز مسی در نیمه نخست دیرک دروازه حریف را به لرزه درآورد تا شانس به کمک تیم بی دفاع والنسیا بیاید.

بارسلونا در دقیقه 60 به گل چهارم رسید. در این صحنه روی پاس پشت پای سوارز، مسی داخل محوطه صاحب توپ شد و با عبور از دو مدافع حریف با یک ضربه زمینی توپ را وارد دروازه کرد تا چهارمین گل بالاخره به ثمر برسد.

مسی در دقیقه 73 توانست هت تریک کند و گل سوم خود و گل پنجم تیمش را نیز به ثمر برساند. او اشتباه پارخو(Daniel Parejo) را به گل تیمش در این صحنه تبدیل کرد تا شب تلخ نویل ادامه داشته باشد.

دقیقه 83 سانتر آدریانو(Adriano) به سوارس رسید تا این بازیکن هم هت تریک خود را در این دیدار تکمیل کرده باشد و بارسلونا گل ششم را نیز به ثمر برساند. سوارس اروگوئه ای در دقیقه 87 گل چهارم خود را در این دیدار به ثمر رساند.

به این ترتیب روزهای خوب انریکه(Luis Enrique) در بارسلونا ادامه دارد و این بار با برتری 7 بر صفر دیدار رفت نیمه نهایی برابر والنسیا صعود بارسلونا به دیدار نهایی تقریبا 100 درصد قطعی شد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir