پیروزی ناپولی و یوونتوس در سری A
تیم‌های یوونتوس و ناپولی به کورس قهرمانی خود در لیگ ایتالیا ادامه دادند، این در حالی است که دو تیم میلانی برابر حریفان خود متوقف شدند.

هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ ایتالیا با برگزاری چند دیدار ادامه یافت که در یکی از دیدارهای برگزار شده ناپولی(Napoli)، تیم صدرنشین در خانه به دیدار کارپی(Carpi)، تیم تازه صعود کرده رفت و موفق شد با گلزنی بهترین گلزن خود یعنی گونسالو ایگواین(Gonzalo Higuaín) با یک گل برابر این تیم به برتری برسد. البته پس از اخراج یک بازیکن کارپی، این تیم دقایقی از بازی را با یک بازیکن کمتر نسبت به حریف خود انجام داد.

در حالی که ناپولی با گل نیمه دوم خود توانست در این دیدار پیروز شود، یوونتوس(Juventus) نیز همین شرایط را داشت و 73 دقیقه صبر کرد تا دروازه فروزینون(Frosinone) را در خانه خودش باز کند. 'بیانکونری' روند رو به رشد فوق العاده‌ای داشته و موفق شده 12 بازی‌ پشت سر هم را ببرد و خودش را از پایین جدول بالا بکشد. خوان کوادرادو(Juan Cuadrado) و دیابالا(Paulo Dybala) برای بیانکونری گلزنی کردند تا 3 امتیاز این دیدار به یوونتوس برسد. به این ترتیب یوونتوس 54 امتیازی شد و با 2 امتیاز اختلاف نسبت به ناپولی صدرنشین در رده دوم قرار گرفت.

در دیگر دیدار، دو تیم اینتر(Inter Milan) و میلان(A.C. Milan) برابر حریفان خود متوقف شدند. اینتر در ادامه روند ناامید کننده خود در این فصل برابر هلاس ورونا(Verona) در حالی به تساوی 3 بر 3 رسید که حتی 3 بر یک نیز از حریف خود عقب افتاده بود.

همچنین میلان در خانه به دیدار اودینزه(Udinese) رفت که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. تک گل میلانی‌ها را نیانگ(M'Baye Niang) به ثمر رساند تا میلان بعد از 2 برد پیاپی و روند خوب این بار متوقف شود.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir