پیروزی پرگل بایرن مونیخ مقابل وردربرمن
بایرن مونیخ موفق شد با 5 گل وردربرمن را درهم بکوبد تا با روحیه خوب خود را آماده دیدار با یوونتوس در لیگ قهرمانان کند.

در ادامه بازی های هفته بیست و ششم بوندسلیگا، هوفنهایم(Hoffenheim) در خانه میزبان وولفسبورگ(Wolfsburg) بود که در پایان حریف خود را با نتیجه یک بر صفر شکست داد. تک گل این بازی را آندره کراماریچ(Andrej Kramarić) در دقیقه 3 بازی به ثمر رساند تا هوفنهایم در پایان این بازی با 24 امتیاز در جایگاه هفدهم جدول باقی ماند و وولفسبورگ نیز با 37 امتیاز از جایگاه هفتم تکان نخورد.

در دیگر دیدار بایرن مونیخ(Bayern Munich) با برد آسان در بازی خانگی مقابل وردربرمن(Werder Bremen) به پیشواز لیگ قهرمانان اروپا رفت. باواریایی ها توانستند با 5 گل حریف خود وردربرمن را درهم بکوبند. تیاگو آلکانترا(Thiago Alcântara) خیلی زود در دقیقه 9 با یک بغل پا پاس کومان(Kingsley Coman) را به گل نخست تیمش تبدیل کرد. در ادامه بازهم این کومان جوان بود که در متن حرکت بایرنی ها دیده شد. او این بار در دقیقه 31 نفوذ کرد و با ارسال خوب خود توماس مولر(Thomas Müller) را در موقعیت گل قرار داد و این بازیکن گلزن نیز قدر این موقعیت را دانست تا نام مولر نیز در بین گلزنان این دیدار ثبت شود.

در نیمه نخست دیگر شاهد رد و بدل شدن گلی نبودیم تا اینکه در نیمه دوم نوبت به فرانک ریبری(Franck Ribéry) رسید تا گل سوم تیمش را به ثمر برساند. دقیقه 86 بایرن مونیخ با ضربه دیدنی روبرت لواندوفسکی(Robert Lewandowski) بهترین گلزن خود در این فصل به گل چهارم رسید و در ادامه پایان بخش شب باشکوه بایرنی ها گلزنی تیاگو آلکانترا برای دومین بار بود که باعث شد این دیدار با برتری 5 بر صفر بایرن مونیخ به پایان برسد. بایرن مونیخ موقتا اختلاف خود با دورتموند(Borussia Dortmund) را به 8 امتیاز رساند. همچنین با این برد نوار دو هفته برد نداشتن بایرن و دو هفته برد پی در پی برای وردربرمن پاره شد.

دیدار دارمشتات(Darmstadt) و آگسبورگ(Augsburg) با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید و بازی اینگول اشتات(Ingolstadt) و اشتوتگارت(Stuttgart) نیز به تساوی 3 بر 3 رسیدند. همچنین کلن(Köln) در زمین هانوفر(Hannover) به برتری 2 بر صفر رسید و مونشن گلادباخ(Borussia Mönchengladbach) با 3 گل فرانکفورت(Eintracht Frankfurt) را از پیش روی برداشت.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir